به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، نعمتاله ترکی در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه کار کارشناسی کارگروه تعیین قیمت آرد و نان همچنان ادامه دارد، گفت: این کارشناسان در روزهای پنجشنبه و جمعه بررسیهای لازم را انجام میدهند و در نهایت، در جلسهای که فردا (شنبه) در استانداری تهران برگزار میشود، قیمت نهایی آرد و نان را تعیین و اعلام خواهند کرد.

معاون استاندار تهران افزود: قیمت نان باید بر اساس آنالیز قیمتی آرد تعیین شود و تا زمانی که اعلام نهایی در این رابطه صورت نگرفته است، هیچ نانوایی حق افزایش قیمت را ندارد.

وی تصریح کرد: زمانیکه این قیمت از سوی کارشناسان جمع‌بندی و به تائید استاندار رسید، لازم‌الاجرا است و نیازی به دریافت مصوبه از کارگروه کنترل بازار برای این افزایش قیمت نیست.

به گزارش مهر، این قیمت در شرایطی از سوی استاندار تهران اعلام خواهد شد که مسئولان سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان در هیچ یک از جلسات تعیین قیمت آرد و نان در استانداری تهران دعوت نبودهاند، این در حالی است که بر اساس مصوبهای که دولت در فاز اول اجرای قانون هدفمندی یارانهها داشته است و هنوز هم پابرجاست، هر گونه تغییر قیمت باید به تائید سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان برسد.