هزینه یک شب اقامت در هتل پارسیان آزادی

تهران به‌عنوان مقصد اصلی توریسم کاری و تجاری ایران سالانه تعداد زیادی مسافر را به خود می‌بیند. این شهر به دلیل داشتن موقعیت اقتصادی و ویژگی پایتخت بودنش مورد توجه است و افراد زیادی از شهرهای دیگر و خارج از ایران به تهران می‌آیند. جذابیت‌های طبیعی و گردشگری ایران بر کسی پوشیده نیست و یکی از جذاب‌ترین شهرها محسوب می‌شود. گردشگرپذیری شهر تهران موجب شده است هتل‌های زیادی در این شهر شکل بگیرد و انواع سلیقه‌ها را اقناع کند. هتل‌های مختلف از یک ستاره تا ۵ ستاره در تهران ساخته شده است و مناسب با بودجه افراد و سلیقه‌های مختلف خدمات ارائه می‌دهد.

از جمله این هتل‌ها، هتل پارسیان آزادی تهران است که در بزرگراه شهید چمران واقع شده است و قدمت زیادی دارد. این هتل با کیفیتی که دارد به مسافران داخلی و خارجی خدمات خوبی در سطح جهانی ارائه می‌دهد.

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی هتلی پنج ستاره با کیفیت جهانی و بین المللی است که هر روزه به مسافران خدمات ویژه ازائه می‌دهد. این هتل قدیمی که هتل هایت سابق است با بهترین و به‌روزترین وسایل و تجهیزات است که به شما امکان اقامتی شیرین را می‌دهد. این هتل که در بزرگراه شهید چمران تهران قرار دارد که موقعیت مناسب این مسیر مسافران را جذب خود می‌کند.

تهران به‌عنوان مقصد گردشگری و کاری بسیاری از مسافران خارجی و داخلی هتل‌های زیادی در خود دارد که بزرگراه چمران جایگاه بسیاری از این هتل‌ها است. هتل‌های بسیاری در این بزرگراه ساخته شده است چراکه مسیر مناسب و خوش و آب و هوایی است و به بسیاری از مراکز دیدنی مانند پل طبیعت، بوستان آب و آتش و مناطق طبیعی دیگر نزدیک است.

هتل پارسیان آزادی  به دلیل قدمتی که دارد بسیار مشهور است. پس از اینکه دوباره بازسازی شد دکوراسیون و معماری زیبایی به خود گرفت ‌و به شکل جذاب‌تری شروع به کار کرد. هتل آزادی با طراحی زیبا و منحصربه‌فرد توسط طراحان و کارشناسان به مردم خدمات می‌دهد و ۲۶ طبقه ساخته شده است.

این ۲۶ طبقه با قرار گرفتن در این منطقه خوش آب و هوا برای بازدیدکنندگان بسیار جذاب است. هتل دارای ۴۷۵ طبقه است که هرکدام طراحی زیبایی دارند و و با دکوراسیون مجلل چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. از اتاق‌های هتل آزادی کوه‌های زیبا و سرافراز البرز مشخص است و فضای دل‌انگیزی به اتاق‌ها داده است. در این منطقه علاوه بر پارک آب و آتش و پل طبیعت، نمایشگاه بین المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما، سعد آباد، توچال، پارک ژوراسیک و... است.

هتل آزادی دارای امکانات زیاد و مناسبی برای گردشگران است. این هتل با کادر کارکنانی حرفه‌ای فضایی عالی را به مسافران ارائه می‌دهد. برخی از امکانات این هتل شامل سالن بازی، کلوپ ورزشی، انواع رستوران‌ها و ...

امکانات هتل پارسیان آزادی

در مورد امکانات هتل آزادی بهتر است بگوییم تمام امکانات را دارد که شامل رستوران، کافه‌ها،سیستم لابی،  پذیرش، صندوق امانات، لاندری، تهویه مطبوع، فضای بازی، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، کتابخانه، چای‌خانه، هشدار آتش سوزی و حریق در فضا و اتاق‌ها، آژانس تاکسی سرویس، اتاق فکس و روزنامه پرینت، اتاق چمدان، سیستم واکس، گرم‌خانه، خدمات بیدارباش، سالن سمینار، سیستم صوتی و تصویری در لابی، تالار، اتاق جلسات، رستوران ایرانی پارمین.

امکانات اتاق هتل پارسیان آزادی تهران: ماهواره، میز ناهار خوری، سیستم صوتی و تصویری،مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، سرویس کامل بهداشتی، خدمات اتاق، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، تلفن، میز کار و...

قدمت هتل پارسیان آزادی تهران

این هتل در حدود سال ۵۰ ساخته شده است اما بعد از بازسازی اساسی که شد موجب شد طراحی و شکل جدیدی به خود بگیرد و بسیار شیک‌تر و مجلل شود. این هتل بعد از تغییر نامی که از هایت به آزادی داد به گروه هتل‌های پارسیان پیوست و نامش شد هتل پارسیان آزادی.

همانطور که گفته شد این هتل به مراکز گردشگری زیادی نزدیک است که به‌راحتی می‌توانید از هتل به سمت این مراکز بروید. بام تهران، تله کابین، ولنجک، تجریش، باغ کتاب، پل طبیعت، کتابخانه ملی، کاخ سعد آباد، کاخ اشرف، خانه دکتر حسابی، خانه موزه جلال آل احمد، باغ فردوس و...

هزینه رزرو یک شب اقامت در هتل آزادی

پاسخ این سوال به نوع اتاق شما بستگی دارد و اینکه سلیقه‌تان به چه صورت است و چه نوع اتاقی را انتخاب می‌کنید. بخشی از قیمت‌های این اتاق‌ها کمی اقتصادی‌تر هستند و بخشی لوکس‌تر. قیمت اتاق‌های اقتصادی از شبی یک میلیون تومان شروع می‌شود و بالاتر می‌رود. شما بسته به نوع انتظارتان از خدمات و تنوع امکانات و سلیقه‌تان و بسته به بودجه‌ای که دارید می‌توانید نوع اتاق خود را انتخاب کنید.

سفر کاری به هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی یکی از بهترین هتل‌ها برای برگزاری مراسم خبری، کاری، اقتصادی و به‌طوری کلی همایش‌های مختلف داخلی و بین المللی است. سالن‌های الماس و برلیان، سالن زرین، و لانژ اختصاصی (VIP) از جمله این سالن‌ها هستند. هتل پارسیان آزادی تهران به‌عنوان برگزار کننده بسیاری از همایش‌های بزرگ و مراسمات مختلف به افراد زیادی خدمت رسانی می‌کند.