اسامی برندگان ایران خودرو امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد+ جزئیات

امروز شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ قرعه کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود در جدید ترین طرح فروش ایران خودرو سه محصول  راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی پانوراما و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک با قیمت قطعی و موعد تحویل سه ماهه هم برای عموم مردم و هم برای مادران دارای دو فرزند از ۱۷ اسفند تا پایان ۱۹ اسفند عرضه شد  در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی ایران خودرو و لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی که بر روی سایت ایران خودرو به نشانی   https://esale.ikco.ir/ قرار دارد  و جزئیات و شرایط فروش ایران خودرو به مادران دارای دو فرزند و اسامی مادران برنده خودرو در طرح فروش فوری  ایران خودرو در ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ و … را بخوانید.

نتایج قرعه کشی ایران خودروامروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده  ایران خودرو برای تعیین مشتریان نهایی، امروز شنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح می‌باشد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه۲۱ اسفند ۱۴۰۰ اعلام می شود گروه صنعتی ایران‌خودرو در سی و چهارمین مرحله فروش فوق‌العاده، سه محصول  راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی پانوراما و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک خود را عرضه کرده است.قرعه کشی فروش فوری ۳ محصول ایران خودرو شنبه ۲۱ اسفند با حضور نهاد‌های ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ برگزار می شود.

 

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید. برندگان قرعه کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو را در لینک زیر نیز می توانید مشاهده نمایید.

 

نحوه جستجو با کد پیگیری و کد ملی برندگان ایران خودرو ۲۱ اسفند  ۱۴۰۰

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

اسامی برندگان ایران خودرو امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد+ جزئیات

 

سایت مشاهده برندگان و نتایج قرعه کشی ایران خودرو  اسفند ۱۴۰۰

متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر و با آدرس مشابه، پرهیز کنند. همچنین برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو نیز به همین سایت مراجعه نمایند.

 

اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو و اسامی مادران برنده ایران خودرو ۲۱ اسفند ۱۴۰۰