قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۱۹ فروردین/ اصلاح قیمت رمزارزها متوقف شد

در ساعات نخست معاملات امروز (جمعه)، اصلاح قیمت رمزارزها متوقف شده و اکثرا در محدوده سبز قرار دارند. بیت‌کوین با رشد کمتر از یک درصد به قیمت ۴۳ هزار و ۵۵۴ دلار و اتریوم با افزایش حدود ۲ درصد به قیمت ۳ هزار و ۲۵۶ دلار معامله می‌شوند. سایر رمزارزهای مشهور مانند دوج‌کوین، شیبا اینو، ریپل و کاردانو نیز در محدوده سبز قرار دارند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۲۷.۵۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۸.۹۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۹۱.۹۴ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۴۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۲.۵۲ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۸۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۱۹ فروردین را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین 43,554 ۱,۲۱۴,۵۳۸,۱۲۳
اتریوم 3,256 ۹۰,۸۰۵,۵۲۳
تتر 1 ۲۷,۸۹۴
بایننس کوین 438 ۱۲,۲۲۰,۰۷۱
ای یو اس دی کوین 1 ۲۷,۹۰۵
سولانا 121 ۳,۳۸۳,۲۴۵
ریپل 0.7 ۲۲,۰۸۰