منتخبان اصلی و ذخیره اولین مرحله تخصیص‌ خودرو مشمول دریافت خودرو شدند

منوچهر منطقی ، معاون صنایع حمل‌ و نقل وزارت صمت اظهار داشت: ‌‌‌در پی افزایش تولید خودروهای کامل در خودروسازان داخلی و افزایش عرضه خودرو در سال ۱۴۰۱ به میزان بیشتر از ۲۰۰ درصد سال گذشته و در پی مباحث مرتبط با اعلام اسامی برندگان اولین مرحله تخصیص خودرو از طریق سامانه یک‌پارچه تخصیص خودرو، به‌دستور وزیر صمت مقرر شد به همه منتخبان که نام‌شان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شده است اعم از منتخبان اصلی ‌و ذخیره، خودرو تخصیص داده شود. ‌

وی ادامه داد: در خصوص واگذاری خودرو به منتخبان فهرست ذخیره (رزرو) پس از اتمام مهلت ثبت نام منتخبان اصلی در روز ۲۵ خرداد، اطلاع رسانی تکمیلی انجام خواهد شد.

منتخبان اصلی و ذخیره اولین مرحله تخصیص‌ خودرو مشمول دریافت خودرو شدند

معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت تصریح کرد: لازم به ذکر است که در پی استقبال هم‌میهمان از عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و رضایت بیش از۹۰ درصدی مخاطبان از این شیوه واگذاری، روند واگذاری خودرو همزمان با افزایش نرخ تولید خودروهای کامل، تداوم خواهد یافت و دور بعدی در تخصیص نیز در تیرماه انجام می‌‌شود.

منطقی اظهار کرد: در خصوص طرح‌های فروشی که در همین دوره از قرعه کشی خارج شده اند به زودی اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.