قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال چهارشنبه ۲۶ مرداد؛ توقف بیت‌کوین روی مرز ۲۴ هزار دلار

بیتکوین برای سومین روز متوالی حوالی مرز ۲۴ هزار دلار معامله شد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد درحالی ۲۴ هزار و ۲۵ دلار بود که مهمترین ارز دیجیتال دنیا یکشنبه از مرز ۲۵ هزار دلار عقب‌نشینی کرد و از آن زمان کف محدوده ۲۴ هزار دلار خرید و فروش می‌شود. اتریوم همپای بیت‌کوین در این مدت نوسان محدودی داشته و طی ۲۴ ساعت اخیر ارزش آن با رشد نیم‌درصدی به هزار و ۹۰۰ دلار افزایش پیدا کرده است. در شبانه‌روز قبلی ارزش کل بازار ارز دیجیتال با رشد تقریبا یک درصدی به ۱.۲ تریلیون دلار ارتقا پیدا کرده اما مهمترین اتفاق بازار را می‌توانیم جهش قیمت هشت درصدی دوج‌کوین بدانیم. در یک روز قیمت دوج‌کوین هشت درصد افزایش پیدا کرد و با ایستادن روی پله ۰.۰۸۵ دلار به بالاترین سطح خود از ۱۰ خرداد امسال رسید.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۴ هزار و ۲۵ دلار

قیمت بیت‌کوین صبح امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۲۴ هزار و ۲۵ دلار بود و نسبت به دیروز سه‌دهم درصد کاهش پیدا کرد. بیت‌کوین دیروز ۲۴ هزار و ۱۱۵ دلار معامله می‌شد و طی این مدت ۹۵ دلار از ارزش این ارز دیجیتال کاسته شده است. ظرف ۲۴ ساعت گذشته بیشترین قیمت بیت‌کوین ۲۴ هزار و ۱۱۰ دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال تا ۲۳ هزار و ۷۴۰ دلار کاهش پایین رفته است. با وجود نوسان محدود بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته درقیاس با هفته قبل که این ارز دیجیتال ۲۲ هزار و ۹۴۵ دلار معامله می‌شد، بازدهی بیت‌کوین حدود پنج درصد برآورد می‌شود. به‌این ترتیب قیمت بیت‌کوین نسبت به بیشترین قیمت تاریخی خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار ۶۵ درصد فاصله دارد. همچنین حجم ۴۶۰ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین تسلط این ارز دیجیتال به کل بازار را نزدیک ۳۸ درصد نشان می‌دهد.

 

قیمت اتریوم؛ هزار و ۹۰۰ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد هزار و ۹۰۰ دلار به‌ثبت رسید و و شاهد رشد نیم‌درصدی آن نسبت به دیروز بودیم. قیمت اتریوم صبح دیروز هزار و ۸۸۵ دلار بود و ظرف ۲۴ ساعت پنج دلار به قیمت اتریوم اضافه شده است. البته در این مدت بیشترین قیمت لحظه‌ای اتریوم هزار و ۹۱۰ دلار به‌ثبت رسیده و کمترین سطح آن هزار و ۸۶۵ دلار بوده است. بازدهی هفتگی اتریوم نزدیک ۱۴ درصد است، چون چهارشنبه هفته قبل هر واحد اتریوم هزار و ۶۷۵ دلار رد و بدل می‌شد. حالا اتریوم با بیشترین قیمت تاریخی خود یعنی چهار هزار و ۸۵۱ دلار که آبان پارسال به‌ثبت رسید، چیزی حدود ۶۰ درصد فاصله دارد. اتریوم با دراختیار داشتن ۱۹ درصد از سهم کل بازار ارز دیجیتیال، دومین توکن مهم دنیا به‌شمار می‌رود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

کاردانو در شبانه‌روز گذشته چهار درصد بازدهی داشته، اوضاع برای دوج‌کوین بهتر بوده و رشد قیمت ترون و شیبا به‌ترتیب دو و صفر درصد به‌ثبت رسیده است. قیمت کاردانو صبح امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۰.۵۷۷ دلار بود درحالی که دیروز ارزش کاردانو که با نماد ADA ششمین ارز دیجیتال مهم دنیا است، ۰.۵۵۳ دلار بود. قیمت دوج‌کوین صبح امروز به ۰.۰۸۵ دلار رسید و نسبت به روز گذشته هشت درصد افزایش پیدا کرد. بیشترین قیمت دوج‌کوین طی شبانه‌روز گذشته ۰.۰۸۸ دلار بوده که بالاترین سطح ارزش این ارز دیجیتال از ۱۰ خرداد امسال به‌شمار می‌رود. قیمت ترون در ۲۴ ساعت گذشته از ۰.۰۶۸ دلار به ۰.۰۷۰ دلار ارتقا پیدا کرد و بازدهی روزانه آن مثبت دو درصد برآورد می‌شود. قیمت شیبا طی این مدت روی رقم ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار باقی مانده است.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۲ هزار و ۹۴۵ دلار

۲۴ هزار و ۱۱۵ دلار

۲۴ هزار و ۲۵ دلار

اتریوم

هزار و ۶۷۵ دلار

هزار و ۸۸۵ دلار

هزار و ۹۰۰ دلار

کاردانو

۰.۵۰۹ دلار

۰.۵۵۳ دلار

۰.۵۷۷ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۷۹ دلار

۰.۰۸۵ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۶ دلار

۰.۰۰۰۰۱۶ دلار

ترون

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۷۰ دلار