بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی در کدام مناطق تهران هستند؟؟؟!!!

با افزایش شدید قیمت لوازم خانگی و رونق گرفتن بحث تعمیرات لوازم خانگی خراب و دارای ایراد، بسیاری از افراد به دنبال بهترین تعمیرگاه ها و یا تعمیرکاران لوازم خانگی هستند تا وسایل خود را تعمیر کنند که در این مقاله که توسط شرکت برف سرویس تهیه شده است بهترین تعمیرگاه های یخچال به شما معرفی میگردد.

محله ستارخان

محله ستارخان که یکی از محلات قدیمی شهرتهران است و دارای جمعیت قابل توجهی می باشد، در خود تعمیرگاه های قدیمی و تعمیرکارهای مجربی را جای داده است که اگر برای منزل خود نیازمند تعمیرات یخچال در ستارخان شدید کافی است با یکی از شرکت های برف سرویس، آی پی امداد، پشتیبان سرویس و... تماس حاصل کنید.

ستارخان در منطقه 2 شهرداری تهران قرار دارد و از لحاظ دسترسی نیز از شمال به اتوبان جلال آل احمد، از سمت شرق به اتوبان شهید چمران، از سمت غرب به اتوبان یادگار امام و از سمت جنوب نیز به خیابان آزادی منتهی میگردد و به دلیل وجود مسیرهای دسترسی اصلی به این محله، ستارخان یکی از محبوب ترین محلات تهران می باشد.

محله گیشا

گیشا یکی از مهم ترین مناطق تهران از نظر دسترسی و وجود مراکز اداری و تجاری در سطح تهران می باشد که از سالیان خیلی دور در مرکز توجه قرار داشته است که به همین دلیل دارای امکانات رفاهی قابل توجهی می‌باشد.

از امکانات دیگر محله گیشا وجود مراکز تعمیرگاهی قدیمی و شناخته شده در این محله است که اگر ساکن این منطقه از تهران هستین و نیازمند تعمیرات یخچال در گیشا شدین توصیه میشود با شرکت برف سرویس و دیگر شرکت های خدمات رسان دیگر در این محدوده تماس حاصل نمایید.

محله گیشا یا نصر در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است و مسیرهای منتهی به این محله از شمال به اتوبان حکیم، از غرب به اتوبان شیخ فضل الله نوری، از شرق به اتوبان شهید چمران و از جنوب به اتوبان جلال آل احمد متصل میگردد که مسیر دسترسی را برای اهالی این منطقه بسیار آسان کرده است

محله یوسف آباد

یوسف آباد تهران که از جنوب منتهی به اتوبان جلال آل احمد و از شمال به اتوبان رسالت و از غرب به اتوبان کردستان و از شرق منتهی به اتوبان مدرس است بسیار منطقه مهمی از لحاظ جغرافیایی در داخل تهران می باشد که اگر در این منطقه سرسبز و زیبا دوری بزنید هنوز هم متوجه وجود خانه های ویلایی با قدمت های حدود 50 یا 60 سال میشوید که نشان از اصالت این محله دارد.

یکی از معروفترین خیابان های یوسف آباد، خیابان جهان آرا می باشد که این خیابان دارای ساکنین زیادی است که برای رفع نیاز مردم این محله، تعمیرگاه های متعددی احداث شده است که در این محله نیازمند تعمیرات یخچال در یوسف آباد شدید کافی است با شرکت برف سرویس تماس حاصل کنید تا بلافاصله در محل شما حاضر شوند.

خدمات پس از فروش یا گارانتی

گارانتی یا واژه هایی مشابه این در مورد لوازم خانگی یا کالاهای دیگر راشنیده اید.

خدمات پس از فروش یا گارانتی یکی از آپشن های مهمی است که باعث فروش راحت تر کالا میشود، بدین صورت که وقتی شما برای مثال یک ماشین لباسشویی را خریداری میکنید و فروشنده به شما اطمینان میدهد که این دستگاه شامل دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و اگر مشکلی از در این دو سال از تاریخ نصب لباسشویی و امضا نصاب مربوطه تا پایان تاریخ گارانتی برای دستگاه شما پیش بیاید، شرکت مربوط به برند ماشین لباسشویی شما موظف است تا بصورت رایگان مشکل را برای شما رفع نماید، این موضوع در صورتی صدق میکند که شما هیچ نقشی در خرابی ماشین لباسشویی نداشته باشید.

در پاراگراف فوق معنی گارانتی پس از فروش را برای شما توضیح دادیم حال به سراغ گارانتی خدمات میرویم.

در ادامه مثال بالا باید بگوییم که وقتی دو سال مدت زمان گرانتی ماشین لباشویی شما تمام شد، دیگر همه هزینه های خرابی به هر صورتی که باشد به عهده خودتان است و برای تعمیرات ماشین لباسشویی میتوانید دوباره با شرکت صاحب برند تماس بگیرید یا تعمیرات خود را به شرکت های خصوصی بسپارید.

شرکت های خصوصی تعمیرات لوازم خانگی

41

با افزایش جمعیت و بیشتر شدن سفارشات تعمیرات، شرکت های خصوصی تعمیراتی نیز به وجود آمدند تا کار خدمات را تسهیل دهند و در این بین برای گرفتن سفارشات بیشتر ایده های رقابتی نیز میان آن ها شکل گرفت که مهمترین این ایده ها، گارانتی تعمیرات می باشد.

گارانتی خدمات و تعمیرات

این گارانتی به صورتی است که اگر دستگاه خراب شما توسط یکی از شرکت های خصوصی تعمیر و راه اندازی شود، آن شرکت نسبت به نوع تعمیرات و خرابی دستگاه شما را تا مدتی گارانتی میکند که اگر دوباره دستگاه شما از همان ناحیه یا قسمتی که مورد تعمیر قرار گرفته بود خراب شود، تعمیرکاران آن شرکت خصوصی موظف هستند که بدون در یافت هیچ مبلغی دستگاه شما را دوباره مورد بررسی و تعمیرات قرار دهند.

شرکت هایی که برای افزایش درآمد خود از این ایده و شعار استفاده کرده اند عمدتا موفق تر از سایر رقبا     بوده‌اند.

قطعات مورد استفاده در تعمیرات

شرکت های فعال در حوزه لوازم خانگی معمولا به دلیل صرف هزینه های کلان در امر تبلیغات از مشتری های زیادی برخوردار هستند که برای ارائه خدمات به این مشتری ها نیاز به تهیه جنس های جایگزین دارند که برای رفع خرابی باید این جنس ها را جایگزین قطعات خراب دستگاه ها کنند.

این شرکت ها معمولا برای سودآوری بیشتر و کمتر شدن هزینه ها و حذف شدن واسطه ها خود اقدام به وارد کردن این قطعات از کشورهای تولید کننده به داخل کشور می نمایند و حتی این قطعات را نیز بصورت عمده در شهرهایی که در آنجا شرایط خدمات رسانی ندارند عرضه میکنند و سود قابل توجهی بدست می‌آورند.

تعمیرکاران شرکت ها

شرکت های تعمیرات لوازم خانگی برای از دست ندادن رقابت در بین دیگر شرکت های فعال در سطح شهر تهران علاوه بر اجرای ایده ها و قرار دادن شرایط های ترغیب کننده برای مشتریان جهت استفاده از خدمات این شرکت ها، اصلی ترین موضوع استفاده از تعمیرکاران با تجربه و متخصص می‌باشد.

بعضی از این شرکت ها و تعمیرگاه ها ادعا دارند که در صورتی که مشتری ها با آن ها تماس حاصل کنند و نیاز به اعزام تعمیرکار نمایند، این شرکت ها با استفاده از تعمیرکاران متخصص با یک بار مراجعه به منزل مشتری ایراد را برطرف می‌نمایند که اگر این ادعا صحت داشته باشد در صرف وقت و هزینه صرفه جویی قابل توجهی هم برای مشتری و هم برای تعمیرکار ایجاد می‌شود.

نتیجه گیری

در سطح شهر تهران شرکت های خدمات رسان یا تعمیرگاه های لوازم خانگی بی شماری وجود دارند که باید از بین آن ها بهترین را انتخاب کرد که هم از تسلط تعمیرکاران آن شرکت مطمئن بود و هم از قیمت خدمات که باید مطابق نرخ تعمیرات اتحادیه لوازم خانگی باشد را رعایت کنند و همچنین از ویژگی گارانتی انجام کار و خدمات به مشتری برخوردار باشند که توصیه می شود در انتخاب شرکت خدمات رسان دقت لازم را لحاظ نمایید.

و همچنین اگر تا انتهای این مقاله همراه ما بودید و یخچال شما ایراد و مشکلی پیدا کرده است، شرکت برف سرویس در کلیه نقاط تهران آماده خدمات رسانی به شما می باشد.