قیمت گلابی به ۸۰ هزار تومان رسید

آقای اکبر یاوری گفت: با توجه به تعطیلات، تقاضای زیادی برای خرید میوه وجود ندارد که همین امر منجر به انباشت آن ها در میدان شده است.

او قیمت هر کیلو خیار اصفهان را ۶ تا ۸ هزار تومان، خیار گلخانه ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان، سیب ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان، گلابی ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان، پسته ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان، انگور ارومیه زرد ۳۵ هزار تومان و انگور قرمز ارومیه ۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

یاوری می گوید: هم اکنون هر کیلو انجیر سیاه با نرخ ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان، انار ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، شلیل شبرنگ ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، گردو تازه ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، شلیل شمس ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، خربزه ۷ تا ۱۶ هزار تومان، هندوانه ۵ تا ۸ هزار تومان و موز ۳۵ تا ۴۵ هزار تومان در میدان عرضه می شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی عرضه در برابر تقاضا پیش بینی می شود که نوسان خاصی در بازار رخ ندهد. همچنین قیمت خیار ناشی از ازدیاد عرضه در بازار به تعادل رسیده است، درحالیکه طی هفته های اخیر صادرات به عراق عامل اصلی گرانی بود.

قیمت گلابی به ۸۰ هزار تومان رسید

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت هر کیلو خیار اصفهان ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان، خیار بوته ای ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان، گلابی ۹۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، پسته ۱۶۰ تا ۲۰۰ هزار تومان، انگور ارومیه ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان، انگور تاکستان ۳۵ تا ۵۰ هزار تومان، سیب ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان، موز ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان، انار ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان و نارنگی ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان است.