مقابله با دانه درشت ها و اصلاح قانون چک؛ رهیافت مجلس یازدهم / تلاش دشمن در بی اثر کردن اقدامات نظام

حجت السلام و المسلمین نصرالله پژمان‌فر در گفت و گو با خبرنگار افکارنیوز، با اشاره به فرا رسیدن 10 آذرماه (روز مجلس)گفت: مجلس یازدهم اقدامات موثری را در مدت زمان سپری شده از خود به جای گذاشته است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از موضوعات پیگیری شده در مجلس رفع مشکلات مربوط به صدور چک است؛ به اعتقاد بنده اصلاح قانون چک در مجلس اقدام مهمی بود.
وی تاکید کرد: پیرو اقدام مجلس در زمینه اصلاح قانون چک، زندانیان مربوطه به جرائم صدور چک به یک سوم رسیده است و این اقدام، اقدام بزرگی بود.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام مجلس در زمینه رسیدگی به فعالیت دانه درشت های اقتصادی بیان کرد: مجلس و کمیسیون اصل نود در زمینه پیگیری مسائل مربوط به بدهکاران بانکی و ابر بدهکاران مالیاتی ورود مناسبی داشت که می تواند اقدام با برکتی باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین مجلس در زمینه فعالیت سامانه ها اقدامات مهمی را در دستور کار قرار داد.
وی ادامه داد: سامانه ها مسیر روبه جلویی را در کشور دارند. بنابراین مسائل نظارتی که در کمیسیون اصل نود در مدت زمان سپری شده مد نظر قرار گرفت توانست رضایت مندی مناسبی را برای مخاطبین برخی قوانین ایجاد کند.
وی تاکید کرد: با این حال یکی از مشکلات این است که برخی اقدامات مثبت نظام به دلیل دشمنی دشمن دیده نشود لذا همه باید در این بخش پای کار بیایند تا اقدامات مثبت به درستی در کشور تببین شود.

مقابله با دانه درشت ها و اصلاح قانون چک؛ رهیافت مجلس یازدهم / تلاش دشمن در بی اثر کردن اقدامات نظام


وی تاکید کرد: البته تبیین نشدن اقدامات مثبت نظام یکی از مشکلات است و اما ندیدن این مشکلات اساسا فلسفه ای دیگری دارد که باید برطرف شود.