ساختمان خصوصی‌سازی به شورای رقابت رسید

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس،سازمان خصوصی سازی و شورای رقابت در حالی از بهمن سال گذشته به ساختمان های جدید کوچ کردهاند که هیئت وزیران ساختمان ۲۰ واحدی قبلی سازمان خصوصی سازی واقع در شهرک قدس ( شهرک غرب) خیابان زرافشان را رسما" به شورای رقابت واگذار کرد.

سازمان خصوصی سازی هم که از سال ۷۸ در این ساختمان ۶ طبقه مستقر بود، به یکی از ساختمان های ۱۰ طبقه سازمان گسترش واقع در فاز یک شهرک، خیابان مهستان منتقل شده و در برابر آن قرار است ساختمان واقع خیابان خالد اسلامبولی(وزرا) که زمانی دبیرخانه سهام عدالت در آن فعالیت می کرد به سازمان گسترش داده شود.

به این ترتیب یکی از خواسته ها و آروزهای جمشید پژویان رئیس شورای رقابت برآورده شد، چرا که وی بارها از نیاز به ساختمانی با حداقل ۱۰۸ اتاق سخن گفته بود.

طبق این تصویب نامه که ۲۳ خرداد توسط محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده: هیئت وزیران در جلسه ۲۱ خرداد ۹۱ بنا به پیشنهاد شماره ۱۵۸۰۶ / م مورخ ۲۷ فروردین ۹۱ وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد ماده ۶۹ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب ۱۳۸۰ تصویب کرد.

۱ حق بهره‌برداری از ۲۰ واحد از پلاک ثبتی ۹۴۴/۱۱۷ بخش ۱۱ تهران به شرح جدول پیوست که تایید شده به مهر «دفتر هیئت دولت» است، واقع در استان تهران، شهرستان تهران، شهرک قدس، فاز چهارم، خیابان ایوانک، خیابان زرافشان شمالی، پلاک ۷۵ از وزارت امور اقتصادی و دارایی(سازمان خصوصی‌سازی) به نهاد ریاست جمهوری(شورا و مرکز ملی رقابت) واگذار می‌گردد.

۲ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به اصلاح و صدور سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی نهاد ریاست جمهوری(شورا و مرکز ملی رقابت) با درج عبارت «هر گونه تغییر بهره‌بردار و واگذاری بعدی منوط به تصویب هیئت وزیران خواهد بود اقدام نماید.

۳ـ دستگاه بهرهبردار مکلف است سند یاد شده را جهت نگهداری در خزانه اسناد مالکیت، به وزارت امور اقتصادی و دارایی(اداره کل امور دولتی) ارسال نماید.