نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

  ایران‌خودرو در جدیدترین طرح پیش‌فروش محصولات خود ویژه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن‌پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7 را با موعد تحویل 4 تا 12 ماهه، عرضه کرد.

براساس این گزارش‎؛ مراسم قرعه‌کشی به‌صورت مستقیم از طریق سایت اینترنتی ایران‌خودرو به‌نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به‌نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

براساس بخشنامه گروه صنعتی ایران‌خودرو؛ پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، برندگان حداکثر ظرف 5 روز کاری فرصت دارند انتقال باقی‌مانده وجه خود را انجام دهند و متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند ساعت 24 یا 7 صبح فردای آن روز، مبلغ واریزی بلوکه‌شده در حساب وکالتی را برداشت کنند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو  بهمن 1401

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی امروز 23 بهمن 1401 برگزار می شود و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد. نتایج قرعه کشی فروش ایران خودرو ویژه سه گروه از متقاضیان عادی، مادران و جایگزین خودروهای فرسوده را می توانید از طریق سایت ایران خودرو مشاهده کنید. نتایج قرعه کشی ایران خودرو هم از طریق سایت این شرکت و هم از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود. متقاضیان برای دیدن نتایج قرعه کشی می‌توانند به سایت esale.ikco.ir مراجعه کنند.قرعه کشی پیش فروش  ایران خودرو برگزار شد و نتایج قرعه کشی قرار است بر روی سایت ایران خودرو منتشر شود.

 

خودروهای عرضه شده ایران خودرو در پیش فروش ویژه دهه فجر بهمن 1401

ایران خودرو در جدیدترین طرح پیش فروش محصولات خود ویژه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU 7 را با موعد تحویل 4 تا 12 ماهه، عرضه کرد.

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو مشخص شد

سایت مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو

نتایج قرعه کشی ایران خودرو هم از طریق سایت این شرکت و هم از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود. متقاضیان برای دیدن نتایج قرعه کشی می‌توانند به سایت esale.ikco.ir مراجعه کنند.

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی دی ماه 1401

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید.. راهبردمعاصر