نهال‌کاری گروه‌های جهادی سراسر کشور در روز درختکاری

مهرداد پاکار مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی جهادگران در سازمان بسیج دانشجویی گفت: مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی با هدف هم‌افزایی با گروه‌های جهادی،در نمایشگاه برگزیدگان جشنواره ملی جهادگران حاضر شد و در غرفه این مرکز به ارائه آخرین اقدامات و دستاوردهای بسیج وزارت جهاد کشاورزی پرداخت.

او افزود: طی جلسات و گفتگوهای انجام شده با گروه‌های جهادی حاضر در این نمایشگاه، ظرفیت‌های موجود شناسایی شدند تا بتوانیم در برنامه‌های آتی از ظرفیت این گروه‌های جهادی بهره‌برداری شود.

پاکار ادامه داد: بسیج وزارت جهاد کشاورزی هم آمادگی دارد تا در راستای کمک به آبادانی و پیشرفت کشور و ترویج فرهنگ جهادی با گروه‌های جهادی همکاری کند.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اهمیت اجرای کاشت یک میلیارد درخت در کشور، از کاشت نهال توسط جهادگران و بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی در تمام استان‌های کشور، همزمان با کاشت نهال توسط رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری خبر داد.

او برپایی اردوهای جهادی ترویج و آموزش، ارتقای سلامت محصولات دام، طیور و آبزیان، رزمایش امنیت غذایی و نقش‌آفرینی در مدیریت بحران‌هایی نظیر سیل و زلزله را از جمله اقدامات این مرکز برشمرد.

پاکار با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ با سازمان امور عشایر ایران در راستای اجرای طرح ملی ساخت سکوی موقت عشایر، گفت: مرکز مقاوت بسیج وزارت جهاد کشاورزی متعهد شده است ساخت سکو و استقرارگاه‌های موقت عشایری را براساس نقاط و پهنه‌های تعیین شده برنامه‌ریزی و اجرا کند که این طرح از اواخر این ماه آغاز می‌شود

نهال‌کاری گروه‌های جهادی سراسر کشور در روز درختکاری