به گزارش افکارنیوز، ترابيان در گفتوگو با ايسنا، اظهار كرد: براي آرم جديد بانك آينده لازم است تا بررسيهاي كارشناسي جهت انتخاب لوگو و فونت آن با حضور نمايندگاني از موسسه مالي واعتباري صالحين و آتي انجام شود تا هزينه اضافه به سهامداران بانك تحميل نشود.

وی تصریح کرد که ما تابع تصمیم شورای پول واعتبار و قانون هستیم و مقاومتی هم در این زمینه برای تغییر تابلو نداشته و نداریم اما این که بخواهیم به سرعت تابلوها را تغییر بدهیم عملی نیست.

مدیر روابط عمومی بانک تات خاطرنشان کرد که ضمن تغییر تابلو باید سربرگ‌ها و حتی دسته چک های بانک تات نیز به بانک آینده تغییر کند که این روند ممکن است چند ماهی به طول انجامد.

ترابیان به ۷۰ شعبه بانک تات در کشور اشاره کرد وگفت: شاید دلیل این‌که موسسه صالحین و آتی به سرعت بنری با عنوان بانک آینده بر روی شعب خود نصب کرده‌اند کار ساده‌ای باشد اما تغییر ۷۰ تابلو که هر کدام حدود ۳۰ الی ۴۰ میلیون هزینه برده است کار آسانی نیست و ما باید پول و هزینه کشور را و همچنین ۱۱ هزار سهامدار بانک تات را در نظر داشته باشیم.

این سخنان مدیر روابط عمومی بانک تات در پاسخ به خبرهای برخی خبرگزاری‌هاست مبنی بر مقاومت بانک تات در مقابل تغییر تابلو و عنوان شعب این بانک. در این خبرها از قول معاون نظارتی بانک مرکزی نیز مطرح شده که اگر بانک تات تابلو سردر شعب خود را تغییر ندهد، از این مجموعه کنار گذاشته خواهد شد.

گفتني است؛ درويشي نيز دو روز پيش- ۵ تيرماه- پس از تصويب ادغام بانك تات و موسسات آتي و صالحين اعلام كرده بود كه تا عصر همان روز اين موسسات فرصت دارند تا سردر خود را به نام بانك آينده تغيير دهند در غير اينصورت مجوز آنها لغو خواهد شد.