غرفه های متخلف در ایام‌نوروز پلمپ می شود

 علی توسطی گفت: با توجه به شرایط کرونا چند سالی بود که نمایشگاه‌های بهاره برگزار نشد، همچنین به دلایل دیگر شرایط اقتصادی برخی مشاغل مناسب نیست، اما اصناف به صورت مویرگی توانسته‌اند نیاز‌های خانواده‌ها را برطرف کنند و دوران کرونا و تحریم را گذراندیم.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: امسال سال خوبی برای برخی اصناف و تولیدکنندگان خرد نبود، با این حال به صورت مستقیم برخی محصولات تولیدکنندگان خرد را اصناف به صورت مستقیم به مردم عرضه می‌کنند.

او ادامه داد: نمایشگاه‌های بهاره امسال در ۵ نقطه تهران برگزار خواهد شد، اگر نمایشگاه‌های بهاره برگزار نمی‌شد، با تشدید دستفروشی در پیاده‌رو‌های خیابان‌ها مواجه می‌شدیم که در شأن ایرانیان نیست.

توسطی با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان با نیمه شعبان کار خود را آغاز خواهند کرد، گفت: نمایشگاه‌های بهاره از ۱۷ تا ۲۶ اسفند به مدت ۱۰ روز و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب فعالیت خواهند داشت.

او ادامه داد: تعداد غرفه‌های در نظر گرفته شده نسبت به سال‌های قبل کمتر است و این تصمیم با توجه به وضعیت واحد‌های صنفی در شب عید اتخاذ شده تا در این ایام واحد‌های صنفی نیز بتوانند فعالیت مناسبی داشته باشند.

توسطی گفت: در این نمایشگاه کالا‌هایی مانند پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، مواد شوینده، خشکبار، کالای تنظیم بازار شب عید و ... عرضه می‌شود و بازرسان جهت نظارت بر فعالیت آن‌ها به طور تمام وقت در نمایشگاه‌ها حضور خواهند داشت.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: اگر غرفه‌ای از قیمت‌های تعیین شده تخطی کند، با همکاری پلیس اماکن اقدام به جریمه و پلمب واحد صنفی می‌کنیم.

او با بیان اینکه شورای تأمین استان اواخر بهمن به ما مجوز برگزاری نمایشگاه را داد، گفت: کالا‌های مختلف در این نمایشگاه‌ها با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی عرضه خواهد شد.

غرفه های متخلف در ایام‌نوروز پلمپ می شود

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: در این نمایشگاه همه تمهیدات ایمنی، آتش نشانی و اورژانس اندیشیده شده است، همچنین برای افراد توانخواه خودرو‌هایی از مبادی ورودی تا غرفه‌ها در نظر گرفته شده است.