ثبت نام طرح فروش فوق العاده کرمان موتور از فردا دوشنبه 11 اردیبهشت 1402

ثبت نام طرح فروش فوق العاده کرمان موتور از فردا دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 آغاز می شود.

 ثبت نام فروش فوق العاده ۵ خودروی محبوب از فردا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شد. خودروساز معروف و مجبوب کرمان موتور اقدام به ارائه ۵ خودروی جی ۴، اس ۳، اس ۵ و جی ۷ و خودروی پیکاب تی ۸ براساس قیمت‌های مصوب کارخانه نموده است. شرایط ثبت نام خودرو در اردیبهشت ماه را در ادامه خبر اندیشه معاصر بخوانید.

فروش فوق‌العاده کرمان موتور از امروز دیگر آغاز می‌شود. این شرکت سعی دارد دراین طرح ۵ خودرو ی خود را از طریق فروش فوق‌العاده به فروش برساند.

مدیرعامل شرکت کرمان موتور از آغاز فروش ویژه محصولات این شرکت از ۱۱ اردیبهشت در سراسر کشور خبر داد. سامان فیروزی با اشاره به پایان فرصت تکمیل وجه واجدین شرایط پذیرفته شده در سامانه یکپارچه خودرو در ۱۰ اردیبهشت گفت: در راستای سیاست‌های وزات صمت مبنی بر تنظیم بازار و در چارچوب ضوابط شورای رقابت طرح فروش کرمان موتور شامل عرضه مازاد خودرو‌های سامانه یکپارچه که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه آن‌ها اقدام نکرده بودند از سوی این شرکت آغاز می‌شود.

  • ثبت نام فروش العاده خودرو 11 اردیبهشت

 

ی در مورد محصولات ارائه شده در این طرح فروش گفت: در طرح جدید فروش این شرکت که از روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود، تمامی محصولات شامل خودرو‌های جی ۴، اس ۳، اس ۵ و جی ۷ و خودروی پیکاب تی ۸ براساس قیمت‌های مصوب کارخانه به فروش می‌رسد.

مدیر عامل کرمان موتور در ادامه با اشاره به هدف گذاری عرضه ۱۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو به بازار در سال ۱۴۰۲ ادامه داد: در همین راستا فروش ماهیانه ۱۰ هزار خودرو در دستور کار سازمان فروش و شبکه نمایندگی‌های این کرمان موتور قراردارد و هر ماه طبق یک برنامه دقیق شرایط و نحوه عرضه محصولات از طریق کانال‌های رسمی شرکت به اطلاع مشتریان می‌رسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم با تداوم عرضه محصولات شرکت کرمان موتور به صورت منظم و گسترده، آرامش بازار تضمین و رضایت مصرف کنندگان واقعی و متقاضی خودرو تأمین خواهد شد.

 

لیست قیمت جدید محصولات کرمان موتور اردیبهشت ۱۴۰۲

 

 

مدل خودرو قیمت فروردین ۱۴۰۲
جک جی ۴ ۷۸۵ میلیون تومان
جک اس ۳ ۹۵۵ میلیون تومان
جک اس ۵ ۱ میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان
کی ام سی T8 ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان
کی ام سی J7 ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان