آخرین خبر از سهام عدالت| شرط پرداخت زودتر سود سهام عدالت

سود سهام عدالت و نحوه برداشت آن اعلام شد. اگر می خواهید زودتر سهام عدالت خود را برداشت کنید بخوانید.

جزئیات برداشت زودتر سود سهام عدالت

محمد باغستانی با اشاره به کاهش مهلت شرکت‌ها برای پرداخت سود از هشت ماه به چهار ماه اظهار کرد: اگر ناشران مهلت چهار ماهه را رعایت کنند و سود را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز کنند، سود سهام عدالت نسبت به سال‌های قبل زودتر به حساب مشمولان واریز خواهد شد. البته این موضوع ساز و کار خاص خود را دارد و کاهش مهلت هشت ماهه باید تصویب شود و جزئی از اساسنامه شرکت‌ها باشد.

وی ادامه داد: اگر ناشر ملزم به رعایت این موضوع باشد و دستورالعمل در مجامع ۳۶ شرکت سهام عدالتی تصویب شود، پیگیری‌ها برای وصول زودتر سود سهام انجام شده و امیدواریم سود سهام عدالت زودتر به حساب مشمولان واریز شود.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به این سوال که پرداخت سود سهام عدالت دو مرحله‌ای خواهد بود یا خیر؟ پاسخ داد: بستگی دارد در مجامع چقدر سود تقسیم شود. در نهایت سازمان بورس گزارشی برای شورای عالی بورس ارسال کرده و این موضوع توسط شورا تعیین تکلیف می‌شود.

زمان واریز سود ۲میلیونی سهام عدالت مشخص شد

ماجرای پیامک سود سهام عدالت

در چند روز گذشته پیامکی برای برخی از مردم ارسال شده که برای ثبت‌نام سهام عدالت ثبت نام کنند و در این پیامک گفته می‌شود سود دو میلیون و ۲۹۰ هزار تومانی برای ثبت‌نام‌کنندگان واریز می‌شود. اما ماجرا چیست؟

پیامک ثبت نام سهام عدالت یک نوع کلاهبرداری جدید است. چون تا این لحظه هیچ خبری از ثبت نام سهام عدالت برای افراد منتشر نشده است و دولت فعلا هیچ برنامه‌ای برای تخصیص سهام عدالت جدید به مردم ندارد.

از طرف دیگر اگر اولویتی برای ثبت نام سهام عدالت وجود داشته باشد با افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است و نه دیگران. این در حالی است که در پیامک ثبت نام سهام عدالت اینگونه ادعا شده که همه افراد می‌توانند ثبت نام کنند و سایت برای همه گروه‌ها باز است.

در متنی که برای افراد ارسال شده آمده: «سایت سهام عدالت که امروز توی اخبار اعلام کردن، حتما برید ثبت نام کنید. به هر چی دوست و آشنا دارید بفرستید. تا ۱۲ فردا ظهر سایت بازه.» پس از آن هم آدرسی را برای ثبت نام اعلام کرده‌اند که کاملا اشتباه است.

آدرس درست سامانه ثبت نام سهام عدالت samanese.ir است اما در این پیامک سامانه دیگری معرفی شده است.

گفته می‌شود که با کلیک روی لینک سامانه اعلام شده در این پیامک کلاهبرداری، امکان هک حساب بانکی افراد ممکن می‌شود. همچنین از طریق این لینک، تلگرام افراد هم هک می‌شود و با هک تلگرام، این لینک برای تمام افرادی که شماره آنها در دفتر تلفن افراد وجود دارد ارسال می‌شود.

این اولین باری نیست که پیامک ثبت نام سهام عدالت و یا یارانه برای افراد ارسال می‌شود و هدف آن کلاهبرداری از حساب بانکی افراد است.

به نظر می‌رسد که این پیام‌ها مدام برای کاربران مختلف ارسال می‌شود و هر بار ماجرای دریافت سهام عدالت چند میلیونی و یا ثبت نام یارانه برای جا ماندگان اطلاع‌رسانی می‌شود.

این پیامک‌ها در حالی است که هر گونه ثبت نامی برای سهام عدالت و یا یارانه از طریق اخبار و رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود و نه از طریق پیامک‌های غیررسمی.