اعلام نتایج نوبت‌دهی دور دوم عرضه یکپارچه خودرو امروز ۲۴ خرداد

 تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: فرآیند ثبت نام در دور دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو از ۲۰ اردیبهشت برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و دارندگان خودرو‌های فرسوده آغاز شد.در این تاریخ متقاضیان ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حساب بانکی خود مسدود کردند.

تقدسی گفت: پس از گذشت این مرحله، متقاضیان به منظور انتخاب خودرو از سوم تا ۱۰ خرداد مهلت داشتند که با مراجعه به سامانه ۵ اولویت خودرویی از محصولات عرضه شده توسط چهار شرکت سایپا ، مدیران‌خودرو، کرمان‌موتور و فرداموتورز با قیمت کارخانه‌ای (مصوب شورای رقابت) را انتخاب کنند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: در روز ۱۷ خرداد اقدامات مربوط به پایش اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان حاضر در لیست نوبت‌دهی انجام شد.

تقدسی گفت: بنابراین امروز چهارشنبه ۲۴ خرداد همزمان با اعلام اولویت‌های نوبت دهی، وجه مسدود شده متقاضیان در بانک‌ها آزاد می‌شود و می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان مسدودی خود را برداشت کنند. در دور نخست ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش، خودروساز برای متقاضی پیامک تکمیل وجه ارسال کرده است، اما برخی متقاضیان اقدام به تکمیل وجه نکرده‌اند که این اقدام به منزله انصراف از خرید خودرو است‌.

تقدسی در ادامه در خصوص اسامی پذیرفته شدگان طرح مرحله دوم فروش خودرو گفت: اسامی پذیرفته شدگان ساعت ۱۴ به بعد مشخص خواهد شد.

او در خصوص زمان مرحله سوم تخصیص خودرو گفت: این مرحله هم به زودی و در روز‌های آینده مشخص می‌شود.

اعلام نتایج نوبت‌دهی دور دوم عرضه یکپارچه خودرو امروز ۲۴ خرداد