بازدید استاندار تهران و جمعی از مدیران ارشد استان از کارخانه تولید ابزار آروا

استاندار تهران، فرماندار شهر ری، مدیرکل اداره صنعت استان تهران، مدیریت شهرک های صنعتی کشور و محیط زیست استان تهران و برخی از مدیران ارشد اقتصادی استان با حضور در کارخانه آروا با فرآیند ساخت و تولید انواع دستگاه جوش اینورتر و ابزار آلات برقی مانند: دریل، سنگ فرز و مینی فرز و... آشنا شدند. این بازدید، به منظور آشنایی با فرآیندهای ساخت و ارتقاء کیفیت تولید در کارخانه آروا برگزار شد و همچنین ارتباط و همکاری های میان دولتمردان و بخش خصوصی تقویت شد.

کارخانه آروا به عنوان یکی از پیشروترین و مجهزترین کارخانه های تولید ابزار در ایران شناخته می شود. در ادامه دوشنبه های صنعتی، استاندار تهران همراه معاونان اقتصادی و دیگر مسئولان استان، از کارخانه آروا بازدید داشتند.

02

در ابتدای برنامه بازدید محمد امین مصلائی مدیرعامل شرکت آروا به توضیحات کامل و مفصلی در خصوص تاریخچه و تولیدات شرکت آروا پرداختند. مدیر عامل آروا به تنوع تولیدات اشاره کردند و اینکه در آینده ای نزدیک، آروا سهم بزرگی از تولید ابزار را در داخل کشور انجام خواهد داد و این امر با سرمایه گذاری در این حوزه اجرایی خواهد شد.

این نشست با حضور رسانه های جمعی و خبرنگاران در سالن جلسات کارخانه آروا برگزار شد. امین مصلائی در این نشست در خصوص برنامه های آتی آروا و افزودن محصولات جدید به سبد کالایی شرکت آروا اشاره داشتند و به صورت مفصل به توضیح آن پرداختند.

استاندار تهران در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوشنبه های صنعتی و تولیدی، تلاش می کنیم اقدامات لازم را جهت رفع مشکلات داشته باشیم. او با اشاره به کارخانه تولیدی آروا در شهرستان ری افزود: این کارخانه سهم بسزایی در تولید، ارزآوری و اشتغالزایی دارد که در جلسه ستاد تسهیل، مشکلات آن ها در فرمانداری ری رسیدگی می شود.

01

فخاری تاکید کرد: طرحی هدفمند برای توسعه فعالیت های تولیدی باید در دستور کار قرار بگیرد و تفاوت جریان تولید و تجارت محسوس شود. بر اساس این موضوع، خروجی جلسات باید منجر به این شود که به جای سرمایه گذاری در امر تجارت و واردات، اعتبارات را صرف تولید کنیم که اشتغال زا می باشد و به استقلال اقتصادی کشور کمک می کند.

او با تأکید بر تمرکز بر بخش تولید افزود: با تمرکز بر تولید، ظرفیت های جدید و نوآورانه ای در حوزه صنعت به دست می آید و جوانان در رشته های مختلف در مسیر تحصیل هدفمند می شوند و در نهایت به افزایش تولید، استقلال اقتصادی کشور و کاهش تورم منجر می شود.

استاندار تهران به لزوم تلاش برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: باید شعار سال را محقق کنیم که برگزاری دوشنبه های صنعتی در این راستا می باشد. برنامه دوشنبه های صنعتی با هدف ارتقاء تولید و تسهیل مشکلات تولیدات استان و کشور، از سوی مدیران ارشد استانی به عنوان یک اقدام موثر برای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی تلقی می شود.