افزایش ثبت‌نام در نزدیک‌ترین پروژه مسکن‌مهر تهران

به گزارش افکار نیوز به نقل از دنياياقتصاد، بعد از ثبتنام انبوه متقاضيان مسكنمهر در شهر جديد پرديس كه در مقايسه با دو منطقه ديگر -پرند و هشتگرد- نزديك تهران محسوب ميشود، اخيرا در پروژه مسكنمهر شهريار نيز آمار ثبتنام متقاضيان افزايش پيدا كرده است.

مسکن‌مهر شهریار نزدیک‌ترین پروژه مسکن‌مهر به تهران است.
حسین شعبانی - مجری طرح مسکن‌مهر شهریار - با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مکان‌یابی پروژه مسکن مهر خودمالکی شهرک مهستان در باغستان شهریار که در فاصله نزدیکی به تهران واقع است و همچنین آب‌وهوای مساعد این شهرستان و واقع شدن در فاصله نسبتا نزدیک به متروی اکباتان، مردم برای ثبت نام در این پروژه به شدت اقبال نشان می‌دهند.

وی اظهارکرد: مقرر شده در ساخت این شهرک مسکونی تمامی مقررات ملی و استانداردهای ساختمان‌سازی نیز لحاظ شود.

شعبانی اظهارکرد: علاوه براین تمامی امکانات زیرساختی در ساخت این شهرک رعایت شده است که در مجموع در زمینی به مساحت حدود ۲۰ هکتار و در قالب ۱۱۲ بلوک ۷طبقه ای که در هر طبقه ۵ واحد است ساخته می‌شود.

به گفته وی، آورده متقاضیان در این پروژه بین ۱۵ تا ۳۵ میلیون تومان با توجه به متراژ واحدها در نوسان است. مدیرعامل شرکت پیگیرراه پیروز در عین حال افزود: با توجه به نزدیکی پروژه مسکن مهر مهستان به شهر تهران بسیاری از متقاضیان، این پروژه را در قالب مسکن مهر ویژه تصور کردهاند كه اين امر تمایل برای ثبتنام را به شدت افزایش داده است.