به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، بعد از اظهارات مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و وکیل مدافع وی ط-ن در جایگاه قرار گرفت و در پاسخ به سؤال قاضی مبنی بر اینکه متهم قبلی مدعی است از ارتباط شما و مهآفرید بیاطلاع بوده و پرداخت یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومانی را هم انکار میکند اظهار داشت: متأسفم که این آقا چنین دروغهایی را مطرح کرد شاید به قول نماینده دادستان هنوز متنبه نشده است.

وی ادامه داد: شرکت خدمات عمومی فولاد ایران سرمایه چندانی نداشت و از سال ۷۷ که ضرر سنگینی به ما وارد شد قرار بود از صندوق پول دریافت کنیم. پول را به من داده بودم تا کار کنم و ال سی‌ها نیز از سال ۸۹ شروع شد. اینکه می‌گوید پول نگرفته‌ام کاملا دروغ است من حداقل سه بار در ماه به آنجا می‌رفتم و او در جریان تمام امور بود. زیرا رئیس مجمع بود.

وی با بیان اینکه م - ش از پرداخت ۷میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون آن را گرفته است گفت: او شرکت‌های متعددی از جمله چند شرکت خارجی داشت. او دروغ می‌گوید وقتی خسروی دستگیر شد ما اولین گروهی بودیم که به اهواز رفتیم در حالی که اصلا احضار نشده بودیم.

وی با بیان اینکه قبل از دستگیری مه‌آفرید در رسید برخی چکها رسیده بود گفت: به همین دلیل چکها را اجرا گذاشتیم و در این بین درباره اینکه موضوع را از طریق حقوقی یا کیفری بررسی کنیم پیش آمد.

وی افزود: ‌ مبلغ دریافتی توسط این فرد یک میلیاردو۲۰۰ میلیون ریال نیست بلکه رقم صحیح آن ۳میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است به خدا قسم می‌خورم که پول را گرفته و در حال حاضر نیز دروغ می‌گوید. در مواجه حضوری به اتاق آمد و به من گفت: مبلغ را قبول کن و مابقی را بیرون از این مکان به تو می‌دهم. اما من گفتم این کار ارزش ندارد و سود شرکت را که از محل فعالیت تجاری است بازمی‌گردانم.

متهم با بیان اینکه هروقت به ساختمان صندوق می‌رفتم حداقل یک ساعت پیش این فرد بودم افزود: تمام این مبلغ را در دفتر کارش پرداخت کردم. او از ارتباط من با گروه آریا مطلع بود و مگر امکان دارد رئیس مجمع نداند که این پولها از کجا می‌آید.

مدیرعامل سابق خدمات عمومی فولاد ایران گفت: از نحوه دفاعیات و الفاظی که به کار برد تعجب کردم مگر می‌شود بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان پول در اختیار من باشد اما او نداند هر ماهه گزارش به او ارائه می‌شد. کاملا دروغ می‌گوید و اصلا متنبه نشده است.

وی در پایان گفت: استدلال او این بود که چون نمیتواند ۱۰درصد را به مدیرعامل پرداخت کند برو این پول را نقدی دریافت کن. من هم پول را گرفتم، به او دادم و مبلغ صحیح آن ۳میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.