ثبات قیمت میوه و صیفی در هفته دوم آبان

مصطفی دارایی نژاد از ثبات قیمت میوه و صیفی در بازار خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی میوه و صیفی، مشکلی در عرضه نداریم.

او قیمت نرخ هرکیلو خرمالو شمال را ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هرکیلو خرمالو۳۰ تا ۳۵ هزارتومان، نارنگی ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان،  انار ۱۰ تا ۳۵ هزارتومان، ازگیل ۶۰ تا ۸۰ هزارتومان، سیب ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، کیوی ۲۵ تا ۳۵ هزارتومان، خیار ۱۰ تا ۲۵ هزارتومان، پرتقال شمال ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان و پرتقال جنوب ۲۵ تا ۴۵ هزارتومان است.

دارایی نژاد ادامه داد: اکنون هرکیلو انگور با نرخ ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان، لیموشیرین ۱۸ تا ۲۷ هزارتومان، گلابی ۶۰ تا ۷۵ هزارتومان، خربزه ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۷ هزارتومان در میدان مرکزی عرضه می شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان از کشت ۲ برابری پیاز نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: نرخ کنونی هرکیلو پیاز ۷ تا ۱۱ هزارتومان، سیب زمینی ۶ تا ۱۱ هزارتومان، گوجه فرنگی ۷ تا ۱۵ هزارتومان و سبزی ۱۵ تا ۲۰ هزارتومان است.

او با بیان اینکه قیمت میوه های وارداتی نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است، گفت: نرخ کنونی هرکیلو موز هندی ۴۵ تا ۵۵ هزارتومان، موز اکوادور ۵۰ تا ۵۸ هزارتومان و هرکارتن آناناس ۶ تایی ۸۰۰ هزار تا یک میلیون تومان است.

ثبات قیمت میوه و صیفی در هفته دوم آبان