بررسی نسخه جدید اپلیکیشن صرافی ایرانیکارت، تمرکز روی ارزهای گوناگون

ایرانیکارت، باسابقه‌ترین پلتفرم مالی ایرانی است که برای سال‌ها انواع خدمات پرداخت‌های بین‌المللی را برای ایرانیان فراهم می‌آورد. این پلتفرم از ابتدا از طریق وب‌سایت خود به کاربران ارائه می‌داد اما به تازگی و برای دسترسی بهتر و سریع‌تر کاربران اپلیکیشن تلفن همراه خود را نیر راه‌اندازی کرده است.‌ نرم افزار اپلیکیشن صرافی ایرانیکارت یک نرم‌افزار همه‌کاره است که به تریدرها و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال این امکان را می‌دهد تا دیگر در هر زمان و هرجا، بتوانند خرید و فروش و معامله کنند و از محدویت‌های سایت رها شوند. در ادامه  به بررسی نسخه جدید اپلیکیشن صرافی ایرانیکارت و ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

مزایای استفاده از اپلیکیشن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

همه معامله‌گران دوست دارند تا بتوانند در ساده‌ترین و سریع‌ترین حالت ممکن معامله کنند. مثلا ممکن است شما به عنوان یک تریدر حرفه‌ای نیمه شب از خواب بیدار شوید و با نگاهی به بازار تصمیم بگیرید یک معامله را باز یا بسته کنید. طبیعی است که در چنین حالتی، با در نظر گرفتن امنیت و سرعت، انتخاب شما استفاده از اپلیکیشن موبایل است. بنابراین همواره صرافی‌های ارز دیجیتالی که دارای اپلیکیشن موبایلی هستند کاربران بیشتری دارند.

اما چرا بین این همه نرم‌افزار و صرافی در حوزه ارزهای دیجیتال، اپلیکیشن صرافی ایرانیکارت را پیشنهاد می‌کنیم؟ 3 ویژگی منحصر برای این نرم‌افزار وجود دارد که سبب شده است تا بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به شمار بیاید.

  • در وهله اول این نرم‌افزار خدمات متنوعی دارد. یعنی به جز مبادله رمزارزها می‌توانید از امکاناتی مانند ویزا و مستر کارت، گیفت کارت‌ها، انواع پرداخت در سایت‌های خارجی ، خرید کالا در سایت‌های خارجی، اتصال به پلتفرم‌های مالی مانند پی پال، پرفکت مانی ، اسکریل و ... نیز برخوردار شوید.
  •  هر تریدر و سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال نیاز به یک ابزار کاربردی دارد که بتواند به سادگی به خرید و فروش رمزارزهای مختلف بپردازد یا به محض کسب سود از تریدهای خود، آن را به ارزهای دیگر مثلا تومان تبدیل کند. اپلیکیشن صرافی ایرانیکارت به سادگی و در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را انجام می‌دهد.
  • به جز سهولت استفاده و سرعت بالا در تراکنش، باید به پشتیبانی فوق‌العاده این اپلیکیشن نیز اشاره کنیم. پشتیبانی 24 ساعته ایرانیکارت سبب می‌شود تا شما در طول شبانه‌روز بتوانید سؤالات خود را از کارشناسان این مجموعه بپرسید و هیچ مشکلی در روند خرید و فروش دوج کوین، خرید شیبا و سایر ارزهای دیجیتال نداشته باشید.

تمامی این امکانات فقط با دانلود و نصب نرم‌افزار ایرانیکارت در دسترس شما قرار می‌گیرد و می‌توانید به راحتی به خدمات ارزی مورد نظر دسترسی داشته باشید.

نحوه خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال در اپلیکیشن ایرانیکارت

در اینجا تمام مراحل خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال با اپلیکیشن ایرانیکارت را تشریح می‌کنیم. هر چند که کار با این نرم‌افزار به قدری ساده است که با نیاز خاصی به توضیح ندارد! در ادامه می‌توانید راهنمای استفاده از اپلیکیشن ایرانیکارت را مشاهده کنید.

ثبت نام و ایجاد حساب در اپلیکیشن ایرانیکارت

  1. در ابتدا باید نرم‌افزار را دانلود کنید. می‌توانید با مراجعه به گوگل پلی یا اپ استور و یا مارکت های نرم‌افزاری ایرانی مثل «بازار»، جدیدترین نسخه اپلیکیشن صرافی ایرانیکارت را دانلود و نصب کنید.

2

  1. پس از نصب صفحه ابتدایی نرم‌افزار نمایان می‌شود که لازم است گزینه «ورود» را لمس کنید.
  2. سپس با استفاده از یک شماره تلفن می‌توانید مراحل «ثبت‌نام» را به سادگی طی کنید. کد تایید به شماره تلفنی که وارد کرده‌اید ارسال می‌شود که اگر آن را در کادر مربوطه وارد کنید حساب کاربری شما ایجاد خواهد شد.

3

  1. سپس با شماره موبایل و گذرواژه‌ای که انتخاب کرده‌اید وارد نرم‌افزار شوید. (ورود کاربران)
  2.  صفحه اولی که در اپلیکیشن صرافی ایرانیکارت مشاهده می‌کنید قسمت «داشبورد» و مشابه تصویر زیر است.

برای استفاده راحت‌تر از این اپلیکیشن در همین ابتدا توصیه می‌کنیم کارت(های) بانکی و آدرس کیف پول‌های الکترونیک خود را نیز وارد کنید. به این ترتیب دیگر نیازی نخواهید داشت که برای هر بار معامله و تراکنش اطلاعات را دوباره وارد کنید.

اضافه کردن کارت بانکی به اپلیکیشن ایرانیکارت

  1. برای اضافه کردن کارت بانکی کافی است در بالای صفحه روی تصویر آدمک ضربه بزنید تا «اطلاعات حساب کاربری» برای شما پدیدار شود.

4

  1. سپس اطلاعات حساب بانکی را تکمیل کنید.
  2. حال باید اطلاعات مربوط به حساب بانکی خود را وارد کنید.
  3. با این کار اطلاعات کارت بانکی شما در اپلیکیشن ذخیره می‌شود و هرگاه نیاز به خرید ارز دیجیتال داشتید به سادگی می‌توانید از طریق آن، خرید داشته باشید.

اضافه کردن آدرس کیف پول ارز دیجیتال به صرافی ایرانیکارت

از طرفی قطعاً نیاز به آدرس کیف پول‌های مختلف هم دارید. از این رو دوباره به صفحه حساب کاربری بروید و این بار «کیف پول رمزارز» را انتخاب کنید.

در اینجا باید متناسب با شبکه‌ای که قصد تراکنش روی آن را دارید، آدرس کیف پول‌های خود را وارد کنید.

به طور مثال برای اتریوم باید کیف پولی متناسب با آن و آدرسی در شبکه اتریوم (ERC-20) وارد کنید.

همچنین برای ارز دیجیتال دوج کوین باید شبکه کیف پول در dogcoin تایید شده باشد و سپس اطلاعات را ذخیره کنید.

خرید و فروش رمزارز در صرافی ایرانیکارت

در بخش دسته‌بندی (در نوار پایینی و کنار داشبورد)  خدمات متنوع ایرانیکارت را مشاهده می‌کنید که اگر قسمت «رمزارز» را لمس کنید گزینه‌های خرید و فروش و کیف پول سخت‌افزاری قابل مشاهده هستند.

 اگر روی قسمت خرید و فروش (و یا در نوار پایینی روی "رمزارز") ضربه بزنید، وارد صفحه‌ای می‌شوید که لیستی از رمزارزهای مختلف در آن قابل مشاهده هستند.

5

به طور مثال قصد خرید و فروش دوج کوین را دارید. آن را لمس کنید تا وارد صفحه اصلی برای خرید و فروش ارز دیجیتال شوید. نوع سفارش خود را تعیین و شبکه انتقال را انتخاب کنید. حال باید مقدار دوج کوین مدنظر خود را وارد کنید. حداقل و حداکثر مقدار در پایین کادر مربوطه نوشته شده است. معادل ریالی آن هم قابل مشاهده است.

سپس به صفحه اطلاعات کیف پول هدایت می‌شوید تا دوج کوین های خریداری‌شده وارد والت مدنظر شما شوند. از آنجایی که آدرس کیف پول‌های مختلف خود را ذخیره کرده‌اید در اینجا فقط باید والت مدنظر خود را انتخاب کنید. سپس به صفحه انتخاب کارت بانکی هدایت می‌شوید. در پایان جزئیات سفارش مشاهده می‌شود و باید مبلغ ریالی آن را به صورت اینترنتی پرداخت کنید.

6

 برای حالت فروش نیز کافی است نوع سفارش را فروش دوج کوین انتخاب و همان مراحل را طی کنید.

مانند همه نرم‌افزارهای خرید و فروش رمزارز باید سفارش خود را «ثبت» کنید تا خریداری متناسب با قیمت پایه شما، ارزهای دیجیتال را از شما خریداری کند. به همین سرعت و سهولت می‌توانید ارزهای دیجیتال مختلف را در اپلیکیشن صرافی ایرانیکارت بخرید و بفروشید.

نتیجه‌گیری

در بازار ارزهای دیجیتال لحظه‌ها بسیار مهم هستند. از این رو هر تریدری نیاز به یک ابزار سریع و امن دارد تا در کمترین زمان ممکن به خرید و فروش یا تبدیل ارزهای مختلف بپردازد. اپلیکیشن صرافی ایرانیکارت می‌تواند گزینه‌ای هوشمندانه برای تریدرها باشد تا بدون هیچ محدودیتی مبادلات خود را داشته باشند و زمان را از دست ندهند. پس در صورتی که به دنبال یک صرافی امن ایرانی برای ترید و فعالیت در بازار رمزارزها هستید، ایرانیکارت و خدمات آن می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.