نحوه افتتاح حساب امید بانک سپه غیر حضوری برای وام ۳۰۰ میلیونی

اگر به دنبال درخواست وام قرض‌الحسنه با کارمزد پایین هستید، فرصت خوبی برای شما به وجود آمده است. بانک سپه در قالب طرح "نگین امید" تا سقف ۳ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۲ درصد به مشتریان ارائه می‌دهد.

در این طرح، به نام "سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز دیجیتال "، متقاضیان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق نصب آخرین نسخه برنامه "امید بانک" یا از طریق وب‌سایت http://omidbank.ir اقدام به افتتاح حساب و درخواست وام نمایند. موجودی حساب و مدت زمان ماندگاری حساب بر اساس مدت زمان میانگین حداقل موجودی (از ۱ تا ۱۸ ماه) مشخص می‌شود و حداکثر تا ۳۰۰% مبلغ سپرده مشمول دریافت وام با کارمزد ۲% می‌شوند.

برای درخواست وام، متقاضیان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری با نصب برنامه "امید بانک" از طریق تلفن همراه یا از طریق مرورگر رایانه به وب‌سایت مذکور مراجعه کرده و از طریق فرآیند احراز هویت بیومتریک اقدام به افتتاح حساب "سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز دیجیتال" نمایند.

در طرح "نگین امید"، افراد حقیقی بالای ۱۸ سال با امتیاز کارکرد ۱ الی ۱۸ ماه حساب خود، می‌توانند بر اساس مدت‌زمان میانگین ساخت حساب، تا ۳۰۰% از مبلغ سپرده‌گذاری خود را به‌صورت وام دریافت کنند.

نحوه افتتاح حساب امید بانک سپه غیر حضوری برای وام ۳۰۰ میلیونی

در مورد مبلغ وام ۳۰۰ میلیون ریال با مدت بازپرداخت ۶۰ ماه و نرخ سود سالانه ۲%، اقساط ماهانه حدود ۵,۲۵۸,۳۲۸ تومان می‌شود و کل مبلغ پرداختی به عنوان اقساط و سود به میزان ۱۵,۴۹۹,۶۸۰ تومان خواهد بود که در مدت ۵ سال باید به بانک بازپرداخت شود.

مراحل درخواست وام شامل افتتاح حساب غیرحضوری، سپرده‌گذاری برای ایجاد امتیاز وام، محاسبه امتیاز حساب و انتخاب مدت بازپرداخت تسهیلات، اعتبارسنجی، ثبت نام و تشکیل پرونده، انتخاب و تضمین الکترونیکی، ارائه درخواست دریافت تسهیلات، تأیید درخواست، واریز وام، بازپرداخت وام، و تسویه تضامین می‌باشد.