به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، تعدادي از كارمندان منتقل شده به كلانشهرهايي مانند تبريز، شيراز و قم طي تماس با ايسنا از وضعيت خود ابراز نارضايتي كرده و اعلام كردند كه با مجوز معاونت توسعه مديريت و منابع انساني منتقل شدند اما اكنون اين مجوز از سوي دستگاهها پذيرفته نيست و آنها به دليل دريافت حقوق به صورت نامنظم مشكل دارند.

بنا بر اعلام این افراد، به دلیل ایراد دیوان محاسبات استان و محدودیت ناشی از عدم پذیرش اسناد هزینه مربوط به حقوق و مزایا و … از سوی دیوان محاسبات استان‌های مربوطه حقوق و مزایای این افراد قطع شده است.

در این باره عبدالعلی تاجی - معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری - با اشاره به این‌که انتقال از شهرستان‌های اطراف تهران یعنی کل استان تهران صورت گرفته است، اظهار کرد: اکنون دبیرخانه انتقال دنبال این است که اگر احیانا افرادی منتقل شده اما از تسهیلات برخوردار نشده‌اند، از امکانات وعده داده شده برخوردار شوند.

تاجی با اشاره به این‌که درمورد مسکن اعلام شده بود که افراد با یک سال انتظار از زمین، تسهیلات خرید یا ساخت مسکن یا مسکن مهر برخوردار شوند، گفت: عمده افرادی که منتقل شدند از یکی از این تسهیلات برخوردار شدند.

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهوری با تاکید بر این‌که تلاش می‌کنیم که عده کمی که از تسهیلات وعده داده شده در مصوبه برخوردار نشده‌اند، بهره‌مند شوند، ادامه داد: متاسفانه برخی دستگاه‌های اجرایی برخورد درخور شانی نکرده‌اند اما نکته حائز اهمیت این است که اگر از ۲۰ هزار نفر ۱۰۰ نفر هم از تسهیلات برخوردار نشده باشند بازتاب آن بسیار زیاد خواهد بود.

به هر حال این افراد اکنون با مشکل روبرو هستند و حتی حاضرند برای رفع مشکلات ایجاد شده عطای انتقال را به لقایش واگذار کنند و به تهران بازگردند.

به گفته اين افراد مراجعه به سازمانها و دستگاههاي مربوطه نتوانسته مشكل آنها را حل كند به طوري كه به رغم وعدههاي پي در پي مسوولان هنوز همچنان حقوق و مزاياي خود را دريافت نكردهاند.