قیمت گوشی شیائومی امروز ۵ خرداد ۱۴۰۳/ قیمت پرفروش‌ترین گوشی چینی؟+ جدول

ردمی نوت 13 نسخه  4G محبوب‌ترین گوشی این روز‌های شیائومی در ایران است. با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسته گوشی‌های ۹ تا ۱۰ میلیون قرار دارد و ردمی نوت 13 پرو با همین میزان فضای ذخیره‌سازی ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

ارزان‌ترین گوشی مدل‌هایی مثل ردمی A2 پلاس به حساب می‌آیند. قیمت ردمی A2 پلاس در بازار موبایل به حدود چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌رسد و میانرده اقتصادی مثل پوکو C40 را می‌شود با چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید.

ردمی A3 که نسخه جدید ردمی A2 پلاس است، پنج میلیون قیمت خورده، اما وقتی سراغ پرچمدار جدید چینی‌ها می‌رویم، عددورقم‌های پیشنهادی فروشنده‌ها تا مرز ۱۰۰ میلیون بالا می‌رود.

شیائومی 14 اولترا به‌عنوان پرچمدار امسال شیائومی، با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در همین بازه قیمت قرار می‌گیرد و خود شیائومی 14 که ارزان‌ترین نسخه از پرچمداران امسال چینی‌هاست، با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۵۳ میلیون تومان ارزش دارد.

پوکو X6 پرو این وسط یکی از قلدرترین میانرده‌های بازار موبایل است. خرید پوکو X6 پرو نسخه ۵۱۲ گیگابایت ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرج برمی‌دارد و ردمی 12 که از سال قبل به دودستی به فهرست گوشی‌های پرفروش شیائومی چسبیده، بین هفت تا هشت میلیون فروخته می‌شود.

قیمت گوشی شیائومی امروز ۵ خرداد ۱۴۰۳/ قیمت پرفروش‌ترین گوشی چینی؟+ جدول

پوکو C65 را یکی از میانرده‌های نسبتا اقتصادی شیائومی می‌دانیم. شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و هواداران متعصب شیائومی، این مدل را به گلکسی A15 معروف سامسونگ ترجیح می‌دهند. قیمت روز گوشی شیائومی را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز گوشی شیائومی

انواع گوشی قیمت
ردمی نوت ۱۳ نسخه ۴G (۲۵۶گیگابایت) ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان
ردمی ۱۳C (۲۵۶ گیگابایت) هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
ردمی نوت ۱۳ پرو (۲۵۶ گیگابایت) ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
ردمی ۱۲ (۲۵۶ گیگابایت) هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
پوکو X۶ پرو (۵۱۲ گیگابایت) ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
پوکو C۶۵ (۲۵۶ گیگابایت) شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
ردمی A۲ پلاس (۶۴ گیگابایت) چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
ردمی A۳ (۱۲۸ گیگابایت) پنج میلیون تومان
پوکو C۴۰ (۶۴ گیگابایت) چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
شیائومی ۱۴ (۵۱۲ گیگابایت)

۵۳ میلیون تومان

شیائومی ۱۴ اولترا (یک ترابایت) ۱۰۰ میلیون تومان