به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از رویترز، منابع آگاه اعلام کردند تشدید بحران مالی و بدهی منطقه یورو و وخامت اوضاع در بازارهای سرمایه اروپا تاثیر منفی زیادی بر عملکرد دوچ بانک داشته است و این بانک قصد دارد بیش از هزار کارمند خود را اخراج کند

. بر اساس این گزارش، دوچ بانک آلمان در گزارش ماه آوریل خود اعلام کرده بود هیچ نیازی به کاهش کارمندان این بانک در بخش سرمایه گذاری نیست. کاهش شدید فعالیتهای بانکی در سه ماه دوم ۲۰۱۲ میلادی تاثیر منفی زیادی بر عملکرد مالی و سود بانکهای بزرگی مثل کردیت سوییس گلد من ساش و یو بی اس داشته است.

دوچ بانک آلمان در اکتبر سال گذشته نیز از برنامه خود برای حذف ۵۰۰ فرصت شغلی در این بانک خبر داده بود. بر این اساس، دوچ بانک آلمان تا پایان سه ماه نخست ۲۰۱۲ میلادی بیش از ۱۴۶۰۰ کارمند در اخیتار داشته است.

منابع آگاه اعلام کردند دوچ بانک آلمان نهایتا تا پایان جولای برنامه خود برای کاهش فرصتهای شغلی را اعلام خواهد کرد . یک مقام آگاه نیز تاکید کرد بسیاری از فرصتهای شغلی دوچ بانک خارج از مرزهای آلمان حذف خواهد شد . منابع رسمی دوچ بانک هنوز موضع گیری رسمی خود را در این خصوص اعلام نکرده اند .