به گزارش افکار نیوز به نقل از دنیای اقتصاد،بازار سیمکارتهاي اعتباری نیز به دلیل برخورداری از بهای مناسب و ارزان همانند همیشه با تقاضای مناسبی از سوی خریداران روبهرو بود. در هفته گذشته فروشندگان این کالای ارتباطی پیشبینی کردند که همزمان با شروع رسیدن ماه مبارک رمضان میزان مراجعهکنندگان به بازار سیمکارت کاهش ميیابد که این امر تنها در بازار دائمیهاي این کالای ارتباطی بهوجود آمد و بازار سیمکارتهاي اعتباری آن پرجنبوجوش سپری شد.



فروشندگان بازار بر این باورند که بازار سیم‌کارت‌های دائمی به دلیل برخورداری از بهای بالا با تقاضای چندانی روبه‌رو نخواهد شد و استمرار کاهش تقاضا برای انواع سیم‌کارت‌های دائمی باعثمی‌شود تا این نوع سیم‌کارت‌ها با ثبات قیمت مشخص در اختیار مشتریان قرار گیرد. میانگین بهای انواع سیم‌کارت در بازار تلفن همراه هفته گذشته به شرح زیر بود.
سیم‌کارت‌های کارکرده کدهای «۲»، «۳»، «۴»، «۵»، «۶»، «۷» و «۸» نیز به ترتیب با حدود قیمت ۷۰۰،۷۲۰، ۴۰۰،۴۵۰، ۴۰۰،۶۰۰ و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بازار سیم‌کارت‌های صفر این اپراتور نیز به آرامی سپری می‌شود و بیشتر کدهای این برند بدون نوسان قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. سیم‌کارت صفر کد «۱» همراه اول نیز که از قدیمی‌ترین کدهای این اپراتور به شمار می‌آید و در حال حاضر در بازار تلفن همراه تهران کمیاب است با قیمت سه میلیون تومان در بازار آزاد عرضه می‌شود.


سیم‌کارت‌های صفر همراه اول با کد‌های «۲»، «۳» و «۴» هم‌اکنون با قیمت یک میلیون و ۵۵۰، یک میلیون و ۹۰۰ و یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.


همچنین سیم‌کارت‌های صفر کدهای «۵»، «۶»، «۷» و «۸» با قیمت ۶۰۰،۵۴۰، ۶۵۰ و ۶۵۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود. قیمت‌های فوق در حالی است که با توجه به نوع منطقه و همچنین شماره با اختلاف قیمت تا سقف ۱۰۰ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.