به گزارش افکارنیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی، اين تفاهمنامه با تلاش و پيگيري اداره كل بازاريابي و امور مشتريان و در جهت ارتقاي همكاريها ميان بانك ملي ايران و قوه قضائيه به امضاي طرفين رسيد.

در مراسم امضا و تبادل تفاهمنامه که در محل قوه قضائیه با حضور دامغانیان عضو هیأت مدیره و فتحی بیرانوند رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان صورت گرفت، مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به روابط مطلوب این بانک و قوه قضائیه گفت: بانک ملی ایران در زمینه ارائه خدمات به قضات و کارکنان قوه قضائیه همواره پیشگام بوده و این تفاهمنامه نیز برای ارتقای سطح و کیفیت ارائه خدمات بانکی به آنهاست.

وی افزود: بر اساس این تفاهمنامه تسهیلاتی از محل منابع بانک ملی ایران به قضات و کارکنان قوه قضائیه در زمینه‌های قرض‌الحسنه، تسهیلات خرد، جعاله، مسکن و رفع احتیاجات ضروری پرداخت خواهد شد.

به گفته حیدری توسعه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به قوه قضائیه از جمله موارد این تفاهمنامه است. مدیر عامل بانک ملی ایران صدور ۴ هزار کارت اعتباری برای قضات و کارکنان قوه قضائیه را از دیگر بندهای تفاهمنامه مذکور عنوان کرد.

كهزادي نيز در اين مراسم با تقدير از خدمات و نحوه عملكرد بانك ملي ايران در ارائه خدمات به قوه قضائيه گفت: همكاري و تعامل بانك ملي ايران بويژه شعبي كه ارائه خدمت به مجموعه قوه قضائيه در اقصي نقاط كشور را عهدهدار هستند، بسيار خوب بوده است.