گوشت مخلوط؛ کیلویی ۸ هزارتومان

افکار نیوز: رييس اتحاديه فروشندگان گوشت گاوي تهران از توزيع هر كيلو گوشت سردست به نرخ شش هزار و۳۰۰ تومان، گوشت ران شش هزار و ۲۰۰ تومان و گوشت گردن به قيمت شش هزار تومان در ميادين شهرداري خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی خندان رو جوان رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی تهران اظهار کرد: هم اکنون گوشت منجمد برزیلی در میادین شهرداری و فروشگاها و مرغ منجمد در کلیه فروشگاه‌های سطح شهر از جمله شهروند در حال توزیع است و گوشت گرم گوسفندی و گوساله نیز توسط واحدهای صنفی توزیع می شود.

وی ادامه داد: همچنین روزانه ۲۵ تن گوشت با سه فروند هواپیما از قرقیزستان وارد کشور می شود که به قیمت هر کیلو ۱۲ هزار تا ۱۲هزار و صد تومان دست مصرف کننده می رسد.

خندان رو جوان در عین حال از توزیع ۲۰ تن گوشت گاوی در روز گذشته و۱۰ تن گوشت گرم سیستان و بلوچستان در اول هفته خبر داد.

وی نرخ هر کیلو گوشت گرم زاهدان برای تحویل در واحدهای صنفی را شش هزار تومان و هر کیلو گوشت بدون استخوان مخلوط برای مصرف کننده را هشت هزار تومان عنوان کرد.

رييس اتحاديه فروشندگان گوشت گاوي تهران همچنين از پيش بيني بازارچهها و فروشگاههاي عرضه مستقيم گوشت در برخي محلات و ميادين شهر تهران خبر داد و گفت: در ميدان امام حسين(ع)، نارمك، خيابان نواب، بريانك، ميدان خراسان و خاوران فروشگاهها و بازارچههاي عرضه مرغ تازه و گوشت گاو و گوسفند را پيش بيني كرديم.