به گزارش افکار، عبد اله با بایی معاون بازاريابي و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : متقاضيان گرامي مي توانند در سراسر كشور با مراجعه سامانه www. ikco. comو یا آدرس اینترنتیhttp: / / ikco. iranecar. comنسبت به ثبت نام در شرایط فروش فوری و پیش فروش خودروهای تندر نود و پژو پارس علاوه بر سایر محصولات قبلی همانند خودروهای سمند و پژو ۴۰۵ اقدام نمایند.

وی افزود: شرایط تحویل فروش فوری تندرنود تیپ E۱ با موعد تحویل ۴۵ روزه با قیمت مصوب ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به همراه پیش فروش تندر نود در تیپ های E۱, E۲ با موعد تحویل ماههای بهمن و اسفند ۹۱ و همچنین فروردین ۹۲ در شرایط مذکور در نظر گرفته شده است.

بابایی تاکید کرد: به منظور اطمینان بخشی به مشتریان از عرضه خودرو با قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، شیوه پیش فروش قطعی سه مرحله ای خودروی پارس با موعد تحویل اسفندماه ۹۱ با قیمت ۲۲ میلیون و ۹۷۰ هزارو ۴۰۰ تومان است.

وی از دیگر مزایا این روش فروش عرضه خودروی تندرنود با سود مشارکت ۱۸ درصد و امکان تنها یک دستگاه ثبت نام جهت مشتریان در کلیه روشهای فروش اعلامی ویژه عید سعید غدیر خم عنوان کرد.

بابائی اضافه کرد: کسب چندین دوره نشان سرآمدی رنو فرانسه و کسب گواهینامه ها وجوایز مختلف کیفی از جمله گواهی اشتهار به کیفیت سه ستاره جایزه ملی کیفیت ایران و کسب سطح کیفی خیلی خوب بطور مستمر از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران را ازجمله افتخارات تندر۹۰ ایران خودرو است.

وی در پايان متذكر شدند كليه نمايندگي هاي مجاز سراسر كشور موظف به عرضه خودرو با قيمت مصوب بوده و هم ميهنان گرامي هرگونه عرضه خودرو در نمايندگي هاي اين شركت مغاير با قيمت مصوب را با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ را اطلاع دهند.