به گزارش افکار ،عبدالله بابايي، معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اينكه شرايط پيش فروش قطعي مصوب آغاز شده است، گفت: زمان تحويل خودروهاي پيش فروش شده به انتخاب مشتري و در ماه هاي بهمن و اسفند سال ۹۱ و فروردين ۹۲ مي باشد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو خاطرنشان ساخت: در این پیش فروش ۷۰ تا ۸۰ درصد قیمت قطعی خودرو در هنگام ثبت نام اخذ و مابقی قبل از تحویل و در هنگام ارسال دعوتنامه اخذ خواهد شد.

بابایی با بیان اینکه شرایط پیش فروش فوق نیز اینترنتی خواهد بود، افزود: مشتریان برای ثبت نام خودرو باید به سامانه اینترنتی ایران خودرو به آدرسWWW. ikco. comو یا آدرس اینترنتیhttp: / / ikco. iranecar. comمراجعه و به صورت آنلاین به صورت مستقیم جهت هر مشتری یک دستگاه ثبت ­نام خود را انجام دهند.

وی در پایان متذکر شد ایران­ خودرو با استفاده از سامانه خرید اینترنتی، عرضه گسترده محصولات را در سراسر کشور برنامه­ ریزی نموده تا مشتریان گرامی از دریافت خودرو با قیمت مصوب اطمینان حاصل نمایند.



گفتني است، در نهمين دوره جايزه ملي كيفيت براي اولين بار در كشور تندر ۹۰ ايران خودرو بالاترين نشان كيفيت( تنديس برنزي) را دريافت كرد.