به گزارش افکارنیوز، دنیای اقتصاد نوشت: اما با این حال برخی از فروشنده‌ها ترجیح می‌دهند مجتمع آماده تحویل را به صورت تک تک به خریداران عرضه کنند زیرا در ازای اینکه کلیه واحدها یکجا تحویل داده نمی‌شود و با گذر زمان، مابقی واحدهای فروش نرفته ممکن است با افزایش قیمت فروش هم رو‌به‌رو شود، سرمایه گذار اصلی(فروشنده) می‌تواند از سود بیشتری نسبت به فروش یکجای واحدها بهره‌مند شود.

در همین حال روز گذشته یک مجتمع ۵۰ واحدی با کاربری مسکونی در منطقه ۱۴ به بازار فروش عرضه شده بود. این مجتمع مسکونی ۵ طبقه است که در هر طبقه ۱۰ واحد طراحی شده است. متراژ واحدها بین ۶۰ تا ۷۰ متر مربع و به صورت یک خوابه تعیین شده است. امکاناتی که واحدهای مجتمع مذکور از آنها بهره‌مند هستند، ۲ دستگاه آسانسور و پارکینگ است البته هر پارکینگ از قیمت مجزایی برای خرید برخوردار است. ۱۵ میلیون تومان نرخی است که برای پارکینگ در نظر گرفته شده است. نماینده فروش این مجتمع مسکونی اظهار کرده است که واحدهای این مجتمع به صورت تکی یا یکجا به خریدار تحویل داده می‌شود.

قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع واحدها بین ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تا ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده و این اختلاف قیمت مربوط به اختلاف طبقات است به همین دلیل طبقات بالایی از قیمت بالاتری نیز بهره‌مند هستند. نماینده فروش همچنین برای سرمایه‌گذارانی که قصد خرید یکجای همه واحدهای این مجتمع را دارند، تاکید کرده است: برای این دسته از خریداران به عنوان تخفیف، کلیه واحدها از قیمت مشابه و یکسان و همچنین از تخفیف قابل توجهی برخوردارند. وی قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع واحدهای مسکونی این مجتمع برای افراد سرمایه‌گذار به صورت یکجا را متری ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد. علاوه براین مسوول فروش این مجتمع مسکونی به متقاضیانی که قصد خرید کلیه واحدها را دارند، پیشنهاد می‌کند که آنها می‌توانند از این مجتمع به صورت کلی با کاربری اداری استفاده کنند.