مشتریان فریب امدادهای جعلی را نخورند

به گزارش افکار، مجموعه هاي غير مجاز امداد خودرويي با سوءاستفاده از نام شركت خدمات امدادي گروه صنعتي ايران خودرو - امداد خودرو ايران - در بازاريابي تلفني و ارسال پيامك به مشتریان، به دریافت وجه غیرقانونی و فروش خدمات غیرمتعارف به هموطنان اقدام مي كنند که باعث نارضايتي آنان شده است.

این گزارش حاکی است، این گروه های غیر مجاز با پیش شماره هایی نظیر ۷۷-۰۲۱،۳۳-۰۲۱،۶۶-۰۲۱ و۶۴-۰۲۱ با نام های امداد خودرو " الف. ش. ط " و امداد خودرو " الف. س. الف " با دارندگان محصولات ایران خودرو تماس می گیرند و خود را ارایه کننده خدمات امدادی معرفی و به فروش اشتراک خدمات و تضمین قطعه با تعرفه های غیر مجاز اقدام می کنند. امداد خودروی ایران هر نوع فعالیت و همکاری با عاملیت فروش این مجموعه های غیر مجاز را تکذیب می کند.

بر اساس این گزارش، محصولی در قالب " کارت اشتراک امداد " با قیمت واقعی پنج میلیون ریال با عناوینی مانند " تخفیف برنده مسابقه " و یا " خوش حسابی " به مبلغ ۷۹۰ هزار ریال بدون ارایه اطلاعات و دفترچه راهنما به هموطنان فروخته می شود.

امداد خودروی ایران ضمن رد هر گونه ارتباط با این کارت ها، اعلام کرد، فروش اشتراک های طلایی و امداد سیار امداد خودروی ایران در نمایندگی های مجاز ایران خودرو، دفاتر منطقه ای امداد خودروی ایران در تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، ساری، رشت، همدان، اهواز و کرمان و دفاتر بازاریابی خصوصی تعاونی امداد کار ایرانیان انجام می شود. هم وطنان برای استعلام از صحت فعالیت مجاز این مجموعه ها می توانند با شماره تلفن سراسری ۰۹۶۴۴۰ تماس و یا با مراجعه به سایتwww. ۰۹۶۴۴۰. ir اطلاعات لازم را کسب كنند.