مسئولان ایرانسل به این کار چه می گویند؟

اپراتور محترم ایرانسل این روزها دست به کارهای عجیبی می زند که بسیار قابل توجه است و باید به این دوستان بابت تفکراتشان برای کسب درآمد تبریک گفت
جالب آنکه مسئولین مخابرات هم گویا درصدد تذکر به این اپراتور پرتبلیغات نیستند و ایرانسل همت خود را قرار داده است تا به هر ترتیب خطوط تلفن همراه را در اختیار داشته باشد.

مطمئنا کسب در آمد حق هر شرکت و مجموعه اقتصادی است اما اگر برای شما یک اس ام اس بیاید که اگر به فلان شماره یک پیامک ندهید اجبارا آهنگ پیشواز شما تمدید شده و ۵۰۰ تومان از حسابتان کسر می گردد به این کار چه می گویید؟
فکر کنید این کار برای ۵ میلیون نفر انجام شود اگر دریافت کنندگان پیامک احیانا متوجه پیامک ارسالی شرکت ایرانسل نشده و ظرف ۴۸ ساعت مهلت مقرر پیامک پاسخ را ندهند چه سودی نصیب دوستان زحمت کش ایرانسل خواهد شد.
اگر هم متوجه شوند و پاسخ پیامک را بدهند باید ۱۴ تومان ناقابل را از حساب خود بابت پیامک اجباری و جلوگیری از کسر ۵۰۰ تومانی بپردازند
اگر این کار هر ماه توسط ایرانسل تکرار شود جمع این اعداد در هر دوره سر به فلک خواهد گذاشت.

دوستان ایرانسل البته راه دیگری هم برای کسب درآمد دارند که این هم بسیار جالب است.
کافی است برای فهمیدن موضوع یک تماس از تلفن ثابت با مرکز پاسخگویی ایرانسل حاصل کنید به محض برقراری تماس یک صدای ضبظ شده بدون وقفه و حدود یک دقیقه برای شما صحبت می کند و شما ناچارید پول شنیدن صحبتهای او را که اتفاقا به دو زبان هم بیان می کند از جیب مبارک بپردازید.
در برخی مراکز به محض برقراری تماس صدای ضبط شده اعلام می کند که شما در هر جای مکالمه می توانید با زدن شماره مورد نظر به اپراتور یا مرکز مربوطه وصل شوید اما دوستان ایرانسل این اجازه را به شما نمی دهند و شما ناچارید سخنان ضبط شده خانم گوینده را تا آخر بشنوید و تازه بعد از تمام شدن صحبتها در صف انتظار اتصال به اپراتور می مانید.

وقتی هم به اپراتور بابت این موضوع اعتراض می کنید با بی تفاوتی می گوید مگالمه شما تا یک دقیقه محاسبه می شود اما نمی گوید تلفن ها دیگر دقیقه ای نیستند و باید بر اساس دستور العمل به صورت ثانیه ای محاسبه شوند و شما ممکن است تنها چند ثانیه بیشتر با اپراتوز کار نداشته باشید و لازم نیست اجبارا پول یک دقیقه را بپردازید.

ممکن است در یک تماس این اتفاق چندان مهم نباشد اما اگر در روز چند هزار تماس برقرار شود حساب این یک دقیقه ها بسیار زیاد خواهد شد.
نکته دیگر اعلام نکردن شماره تلفن ثابت برای تماس با ایرانسل از تلفن ثابت است. اگر به ۱۱۸ تماس بگیرید و درخواست شماره ایرانسل را بکنید تا از یک تلفن ثابت با ان تماس بگیرید مرکز اطلاعات تلفن کشور یک شماره ۱۱ رقمی ایرانسل به شما می دهد تا ناچارا هزینه برقراری ارتباط تلفن همراه را بپردازید.

حال سوال مهم از عزیزان ایرانسل این است که برادران، خواهران و مدیران محترم ایرانسل!به این کار شما در عرف چه می گویند؟