انتخاب اعضای هیات مدیره بانک پارسیان

به گزارش افکار، علي سليماني شايسته مديرعامل بانک پارسيان ضمن اظهار اين مطلب در مجمع عمومي فوق العاده بانک پارسيان که براي انتخاب اعضاي هيات مديره برگزار شد گفت: تلاش بانک بر اين بوده و هست که در شرايط ويژه کشور و نيز مدنظر قرار دادن تحريم ها و اوضاع بين المللي، حافظ منافع سپرده گذاران، سهامداران و ذي نفعان باشد.

در مجمع عمومی فوق العاده بانک پارسیان که با حضور اکثریت سهامداران صبح روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۱ در سالن اجتماعات مرکز همایش های برج میلاد برگزارشد، ۷عضو حقوقی هیات مدیره به مدت ۲ سال برگزیده شدند.

در این مجمع که با حضور ۸۵ درصد سهامداران برگزار شد، ۷عضو هیات مدیره به نمایندگی از اشخاص حقوقی انتخاب شدند. این شرکت ها شامل سرمایه گذاری تدبیر، موسسه رفاه تامین آتیه امید، شرکت سرمایه گستر دوراندیش، مهرآفرینان دوران، نگار نصرسهم، خدمات بیمه ای ایران خودرو و طراحی و مهندسی و تامین قطعات خودرو قشم هستند.

در جلسه پرسش و پاسخ این مجمع، مدیرعامل بانک پارسیان در پاسخگویی به پرسش های شرکت کنندگان، سیاست بانک را برگرفته از سیاست های مالی و پولی نظام اقتصادی کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی دانست و گفت: نهادهای نظارتی و قانونی بر تمام فرایندها و فعالیت های ما نظارت دارند و مختصات و مشخصات قانونی مبتنی بر اعداد و ارقام مالی بانک علاوه بر چاپ و انتشار گزارش های مالی سالانه و دوره ای هر روز در بورس ارایه می شود. هر چند متاسفانه هراز گاهی برخی تلاش دارند با ترویج شایعه، روند حرکتی بانک را به عنوان بانکی پیشرو تحت تاثیر قرار دهند،؛ ولی ما بدون توجه به شایعات بی اساس، ماموریت های محوله مان را به عنوان امین سپرده گذاران و سهامداران محترم انجام می دهیم.

وي در پايان سخنان خود از حمايت و شفاف سازي وزير محترم اقتصاد و دارايي و رييس شوراي عالي مبارزه با پولشويي مبني بر تکذيب مطالب بي اساس برخي رسانه ها که اخيراً پيرامون بانک پارسيان مطرح کرده بودند تشکر و قدرداني کرد.