عرضه فوری بیش از ۱۵ هزار خودروی سایپا

به گزارش افکار، محمد علی قادری اظهار داشت: بر اساس سیاست های تبیین شده گروه خودروسازی سایپا، با هماهنگی های بوجود آمده در راستای کاهش هیجانات بازار قرار شد تا پایان سال جاری حدوداً ۶۰ هزار دستگاه از انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا تولید شود که از این میزان حدود ۴۰ هزار دستگاه به تعهدات قبلی اختصاص یابد و مابقی نیز بصورت فروش فوری از طریق شبکه توزیع به بازار عرضه شود.

معاون بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا افزود: طی این ماه با اجرای طرح های پیش فروش قطعی و عادی توانستیم میزان تفاوت بوجود آمده در قیمت بازار و کارخانه را تا حد قابل توجهی بهبود بخشیم و با تداوم این طرح و اجرای آن برای خودروهای پارس خودرو، بدنبال تحقق این امر در سبد محصولات لوکس گروه خودروسازی سایپا نیزخواهیم بود.

قادری ابراز امیدواری کرد با اقدامت صورت گرفته به نیاز بخش عمده ای از تقاضای بازار پاسخ داده شود و تاکید کرد: پیش بینی می شود با برنامه ریزی های صورت گرفته علاوه بر پاسخ به تقاضای بازار، در بدبینانه ترین حالت می توان امیدوار بود خودروهای گروه خودروسازی سایپا دیگر با افزایش قیمت مواجه نشوند.

محمد علی قادری خاطرنشان کرد: نمایندگی ها به هیچ وجه حق دریافت وجه خودرو به صورت نقد یا واریز به حساب خود را ندارند و مبلغ خودرو باید به حساب شرکت های گروه سایپا(سایپا، پارس خودرو و زامیاد) واریز گردد.

در صورت مشاهده این موضوع یا دریافت مبالغی اضافه بر وجه مصوب خودرو از مشتری با نمایندگان متخلف برخورد شدید خواهد شد. مشتریان محترم در صورت مواجه شدن با چنین تخلفاتی، مراتب را به معاونت بازاریابی و فروش سایپا اطلاع داده یا با مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره تلفن ۰۹۶۷۷۰ تماس حاصل نمایند.