آغاز طرح بازدید رایگان ایران خودرو

به گزارش افکار ، شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساكو) اعلام كرد دارندگان كليه خودروهاي سواري مدل ۱۳۸۱ به بالا ميتوانند در زمان مقرر به نمايندگيهاي منتخب طرح بازديد قبل از سفر مراجعه كنند.

در این طرح، ۴۱۳ نمایندگی در سراسر کشور که لیست آن در سایت ایساکو به آدرس اینترنتیwww. isaco. irقرار گرفته است، ‌خدمات بازدید رایگان ارائه خواهند کرد و مشتریان پس از پذیرش خودرو و در همان روز می‌توانند خودرو خودرا تحویل بگیرند.

براساس این گزارش، هزینه و اجرت تعمیر و تعویض قطعه، هنگام بازدید، در صورتی که خدمت مورد نظر خارج از محدوده گارانتی باشد، از مشتریان محترم دریافت خواهد شد و تحویل خودرو نیز به فراخور زمان تعمیر خودرو خواهد بود.

در طرح بازدید قبل از سفر، ‌در۲۰بخش از خودرو شامل: چرخ‌های عقب و جلو، چراغ‌های عقب(ترمز راهنما دنده عقب) چراغ‌های پشت آمپر و چراغ‌های جلو، آب باطری و سر باطری‌ها، برف پاک کن‌ها، بخاری، تسمه دینام و کولر، بازدید روغن موتور و فیلترها(هوا رو روغن)، روغن گیربکس و دیفرانسیل، فرمان و کمک فنرها، گردگیر پلوس‌ها(گروه پژو)، کنترل و آزمایش کلاچ، کمربند ایمنی، موتور(روغن ریزی)، عملکرد فن‌ها، تنظیم باد چرخ‌ها و زاپاس، روغن هیدرولیک فرمان، لنت ترمز و رگلاژ ترمز دستی، دسته موتورها و رادیاتور از نظر نشتی آب، مورد بازدید رایگان قرار خواهد گرفت.

گفتني است، اين طرح پيش درآمدي بر طرح امداد نوروزي محسوب ميشود كه از اواخر اسفندماه آغاز خواهد شد و طي آن برخي نمايندگيها به صورت كشيك و حتي در ايام تعطيل به خدمات رساني خواهند پرداخت. خودروهاي امدادي نيز در كليه مسيرها و جادههاي كشور آماده امداد رساني خواهند بود.