به گزارش افکار، مهندس سعید مدنی با بیان این مطلب از عرضه هر چه بهتر محصولات گروه خودروسازی سایپا در روزهای آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تلاش پرسنل و کارکنان گروه خودروسازی سایپا عرضه خودرو در روزهای آتی با انسجام بیشتری همراه خواهد شد.

مدنی افزود: دیدگاه سایپا بر حفظ و ارتقاء سطح رضایت مصرف کنندگان بوده و هست و با توجه به معضلات بوجود آمده تمام تلاش ما بر این خواهد بود که طبق روال یک ماه گذشته به عرضه بیش از پیش خودرو در روزها منتهی به آخر سال بپردازیم تا از این طریق به از بین بردن اختلاف قیمت بوجود آمده در بازار و کارخانه برسیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تلاش های سایپا برای کاهش تفاوت قیمت خودروها در بازار و کارخانه در دو ماه گذشته گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در تولید و عرضه بیشتر خودروها ی سایپا در دی و بهمن سال جاری به گواه بازار می توان اعلام کرد که نسبت به مدت کوتاه مدنظر اختلاف قیمت در بازار کارخانه تا حد زیادی کاهش پیدا کرد و مطئناً تداوم این امر ما را در رسیدن به هدف مورد نظر که رضایت مصرف کننده خواهد بود، نزدیک خواهد کرد.

مهندس سعید مدنی ادامه داد: مصرف کنندگان محصولات گروه خودروسازی سایپا از بالاترین جایگاه در سیاست ها و برنامه ریزی های گروه برخوردار هستندو تلاش ما بر این است که مصرف کننده محصول سایپا به شان و جایگاه در خور خود برسد.