مشتری مداری مهمترین هدف پارس خودرو

به گزارش افکار ، مهندس روح ا... صمدی مدیر عامل شرکت پارس خودرو با اشاره به جایگاه ویژه مشتری به عنوان سرمایه اصلی یک سازمان گفت: حیات یک شرکت به حضور و حمایت مشتریان آن بستگی دارد و در واقع اگر مشتری نباشد تولیدکنندگان نیز نخواهند بود، بنابراین باید محصولاتی با کیفیت و در شان مشتری تولید و عرضه شود.

وی افزود: شرکت پارس خودرو سعی بر آن دارد تا با احترام به خواست مشتریان خود، برنامه های خود را براساس نیاز مشتریان گرامی تنظیم کند و بر همین اساس توسعه محصول و تولید اقتصادی را برای پوشش بخش های مختلف بازار در اولویت برنامه هایمان قرار دادیم.

مهندس صمدی با تاکید بر این نکته که خدمات پس از فروش باکیفیت ترین خودروهای تولیدی در کشور نیز باید نسبت به سایر محصولات متمایز باشد، گفت: حقیقت این است که مشتریان شرکت پارس خودرو از باکیفیت ترین خودروساز کشور در فروش و خدمات پس از آن نیز انتظار ارایه کیفی ترین خدمات را دارند، و ما باید به گونه ای به آنان خدمات ارایه کنیم که مشتریان ما حتی در دورترین نقاط کشور هم احساس نارضایتی نداشته باشند.

وی افزود: خدمات فروش و پس از فروش اصلی ترین و مهمترین فعالیت از فرآیند کاری ماست که می تواند تصویر ساز ذهنیت مشتری باشد بنابراین تلاش خواهیم کرد در این نقطه که در واقع نقطه حضور مشتری است به زیباترین شکل حاضر شده و موجبات رضایت و خشنودی آنان را فراهم کنیم.