آزادراه تهران شمال میزبان مسافران نوروزی
افکار

- فریبرز واحدی در خصوص مسکن مهر استان تهران اظهار داشت: ۶۴ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در استان تهران بهره برداری و تحویل شهروندان خواهد شد.

وی افزود: تاکنون حدود ۶۷ هزار واحد مسکن مهر در سطح استان تهران به مردم تحویل داده شده و به منظور رفع مشکلات حوزه مسکن، حدود ۱۷۰ هزار واحد نیز در سال آینده بتدریج در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه های راه استان تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران عنوان کرد: در سال جاری ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه های شاخص حوزه راه استان تهران تخصیص داده شده است درحقیقت توسعه و تعریض محور های مواصلاتی از اهداف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است.

وی ادامه داد: شش خطه کردن محور مواصلاتی چیتگر، تقاطع غیر همسطح سپاه در شهرستان شهریار، چهارخطه کردن محور فیروزکوه – سمنان، محور ایوانکی به آبسر، محور پیشوا به شریف آباد و تعریض و بهسازی جاده هراز از جمله پروژه های شاخص استان تهران از جمله پروژه های در حال اجرای استان تهران است.

احداثقطعه چهارم آزاد راه تهران شمال در آینده نزدیک به اتمام می رسد

واحدی اعلام کرد: با وجود محدویتهای منابع مالی، تعدادی از این پروژه ها به بهره برداری رسیده است و در تلاش هستیم بقیه آنها نیز تا آغاز سال ۹۲ افتتاح و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

وی اضافه کرد: احداثشبکه روشنایی راه بطول ۵۰کیلومتر، روکش آسفالت راه های اصلی به خصصوص آزادراه، بزرگراه و راه روستایی بطول ۴۸۰ کیلومتر از دیگر طرحهای شاخص استان تهران است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: احداث قطعه چهارم آزاد راه تهران شمال در آینده نزدیک به اتمام می رسد،در حال حاضر عملیات ایمن سازی این قطعه در حال اجراست و سعی می شود تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی به بهره برداری رسد.