فروش لیزینگی محصولات سایپا دیزل آغاز شد

به گزارش افکار، شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات کاوه خودرو سایپا با همکاری شرکت لیزینگ صنعت و معدن، محصولات شرکت سایپا دیزل را با انواع کاربری و تجهیزات پشت کامیونی خود عرضه میکند.

بر اساس قرارداد منعقده بین شرکت کاوه خودرو سایپا و شرکت لیزینگ صنعت و معدن، حداکثر پرداخت تسهیلات لیزینگ، معادل ۷۰ درصد بهای مصوب خودرو و اجاره اعتباری یا اجاره به شرط تملیک با نرخ سود سالیانه ۱۵ درصد برای مدت حداکثر ۶۰ ماه می‌باشد.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این فرصت استثنایی می‌توانند به نشانی تهران، کیلومتر ۱۸ جاده قدیم کرج(بزرگراه فتح)، مجتمع صنعتی سازه‌گستر سایپا، جنب بانک ملی، مدیریت بازاریابی و فروش شرکت کاوه خودرو سایپا و همچنین به نشانی اینترنتیwww. kavehkhodrosaipa. comمراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۹۶ و ۹۱ و ۴۶۸۸۳۵۹۰ تماس حاصل نمایند.

شرکت کاوه خودرو سایپا به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی مهندسی، تأمین، ساخت و نصب قطعات کامیون، کامیونت و تریلر در داخل کشور و خودکفایی آن‌ها، با بهره‌گیری از توان و دانش مهندسان داخلی و شناسایی و همکاری سازندگان معتبر داخلی و خارجی موفق به طراحی و ساخت بیش از ۱۰۰ نمونه از انواع تجهیزات مکانیزه پشت کامیونی، شامل حمل زباله، تانکر حمل سوخت آلومینیومی، سوئیت، آشپزخانه، فروشگاه و درمانگاه سیار، تانکر آب، آتش‌نشانی، امداد و نجات، میکسر بتون، جاروب خیابانی، تجهیزات خاص تفکیک و حمل زباله‌های بیمارستانی، کمپرسی، جرثقیل و … شده است.

شرکت کاوه خودرو سایپا با الگوبرداری از استانداردهای رایج روز دنیا در جهت ارتقاء کارآیی کامیونهای تولیدی در سطح کشور و کاهش صدمات وارده از تجهیزات غیراستاندارد خودرو، تا کنون گامهای مؤثری برداشته و بهعنوان سازمانی پیشرو در استانداردسازی و ایمنی حمل و نقل شهری و جادهای در سطح کشور شناخته میشود.