به گزارش افکار، علي نمكين مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساكو ) با اعلام اين خبر گفت: در طرح امداد نوروزي سال ۹۲ بيش از ۵۰۰ نمايندگي در سراسر كشور با توجه به حجم سفرهاي نوروزي به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتريان محصولات ايران خودرو خواهند بود.

وی در ادامه افزود: تعداد روزهای طرح، نسبت به سال گذشته ۲۰درصد افزایش یافته و طولانی‌ترین طرح امداد نوروزی در طی سال‌های گذشته است.

نمکین گفت: از دیگر ویژگی‌های برنامه جدید، ‌ افزوده شدن حدود ۲۵۰ فروشگاه مجاز به نمایندگی‌های کشیک است.

مدیرعامل ایساکو خاطر نشان کرد: ‌ شبکه خدمات و امداد خودرو، به طور محسوس و نامحسوس بر کیفیت خدمات نمایندگی‌های طرح امداد نوروزی نظارت خواهند داشت.

نمکین در پایان، ‌ برای هموطنان عزیز سالی شاد و پربار همراه با سلامتی آرزو کرد و گفت: خدمت‌گزاران مردم در شرکت ایساکو و امدادخودرو تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو با آرامش خیال و آسودگی خاطر به هر کجای ایران زیبا که خواستند سفر کنند و در صورت بروز موارد فنی برای خودروهایشان با مرکز تماس گروه بهشماره ۰۹۶۴۴۰ ارتباط برقرار كنند و اطمينان داشته باشند كه امدادگران و نمايندگان كشيك در طول مسير ياريرسان آنها خواهند بود.