تحویل فوری محصولات سایپادیزل

به گزارشافکارنیوز،ابوذر مصلحی افزود: در این طرح که از دوشنبه ۶ خرداد آغاز شده و تا ۱۳ خردادماه ادامه دارد، شرکت سایپادیزل با ارائه تسهیلات ویژه تا ۶۰ درصد قیمت خودرو با بازپرداخت تا ۷ سال، امکان خرید انواع کشنده، باری و کمپرسی با هر سلیقه و توان مالی را برای متقاضیان فراهم کرده است.

وی در مورد محصولات ارائه شده در این طرح گفت: کامیون‌های کِشنده دانگ فنگ T۳۷۵ در دو نوع ۴×۶ و ۲×۴، کامیون کمپرسی D۳۷۵، کامیون باری R۲۷۰ و کامیونت الوند ۶.۵ تن در طرح فروش عیدانه شرکت سایپادیزل ارائه می شود.

مدیر بازاریابی شرکت سایپادیزل با اشاره به اینکه ثبت نام در این طرح بصورت اینترنتی و توسط نمایندگی‌های مجاز این شرکت صورت می پذیرد، تاکید کرد: در این طرح، تحویل خودرو فوری بوده و پس از پرداخت تنها ۲۰ درصد از قیمت خودرو توسط خریدار و تکمیل مدارک مربوط به اعطای وام توسط لیزینگ‌های واسپاری ملت و رایان سایپا، ‌ خودرو تحویل می گردد. ضمن اینکه، ‌ تکمیل وجه هنگام تحویل خودرو با احتساب سود مشارکت ۲۵ درصد سالیانه(از زمان ثبت نام تا تاییدیه وام) صورت می‌گیرد.

مصلحی در مورد قیمت محصولات شرکت سایپادیزل نیز یادآور شد: تمامی قیمت‌های ارائه شده در این طرح مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

متقاضیان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طرح فروش عیدانه شرکت سایپادیزل به آدرس های اینترنتی www.saipadiesel.com ؛ http://sd.iranecar.com و یا نمایندگی های فروش مجاز سایپادیزل مراجعه کنند.