آغاز جشنواره شادمانه بانک ملت

به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، در این طرح که تا تاریخ ۲۶ شهریور ماه سال جاری و همزمان با ولادت حضرت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت، این امکان برای اعضای باشگاه مشتریان این بانک فراهم شده است تا با واگذاری تمام یا بخشی از امتیازهای کسب شده، در قرعه کشی "یک دستگاه خودروی۳۳MVM X" و "۵۰ سفر به جزیره زیبای کیش به همراه یک نفر از اعضای خانواده" شرکت کنند.

در قالب این طرح، اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت، قادر خواهند بود تا متناسب با میزان امتیاز واگذار شده و مدت زمان باقیمانده تا پایان طرح، از شانس بالاتری در قرعه کشی این طرح بهره مند شوند. به عبارت دیگر در جشنواره شادمانه ملت، هر امتیاز واگذار شده در هر روز، معادل یک شانس در قرعه کشی خواهد بود.

بر این اساس، متناسب با میزان امتیاز واگذار شده، ضریب فزاینده ای برای محاسبه امتیاز قرعه کشی در نظر گرفته شده و امتیازات کمتر از ۷۰ با ضریب۱، امتیازات بین ۷۰ تا ۱۰۰ با ضریب ۳ و امتیازات بیشتر از ۱۰۰ با ضریب ۵ مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.

این گزارش حاکی است، حداقل امتیاز برای ورود به طرح جدید باشگاه مشتریان بانک ملت، ۱۰ امتیاز در نظر گرفته شده است و اعضای این باشگاه می توانند بعد از ورود به صفحه کاربری با مراجعه به منوی "شرکت در قرعه کشی"در این قرعه کشی شرکت کنند.