به گزارشافکارنیوز، کارشناسان هشدار دادند پیش از آنکه مشکل جدی به‌وجود آید کارفرمایان در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف می‌بایست سیاست‌های جدید را در زمینه استفاده از تلفن‌همراه در محیط کاری مورد استفاده قرار دهند.

کارشناسان امور استخدامی اعلام کردند که گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های مشابه امروزه به یک ابزار لازم و ضروری برای زندگی روزمره مردم تبدیل شده‌اند، اما بسیاری از کارفرمایان هنوز هیچ سیاستی برای همراهی با این ابزار به کار نگرفته‌اند تا از این طریق دستگاه‌های یاد شده اطلاعات محرمانه و مهم آن‌ها را به خطر نیندازد.

" تاورانگا چمبر "(Tauranga Chamber) از مدیران مرکز Max Mason توضیح داد، در حالی که گوشی‌های هوشمند می‌توانند کارایی کارمندان را افزایش دهند، این دستگاه‌ها قادر خواهند بود تاثیرات قابل ملاحظه‌ای بر تعادل محیط کاری برجا بگذارند.

این کارشناس هشدار داد که گوشی‌های هوشمند در عین کارآمدی بالا می‌توانند اطلاعات محرمانه و ارزشمند سازمان را به خطر بیاندازند و باعثبروز مشکلات فراوان در این زمینه شوند.

او در این خصوص گفت: «این مسئله بسیار مهم است که کارفرمایان سیاست‌های جدید را در این زمینه به کار گیرند و به کارمندان خود نحوه استفاده از گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌ها مشابه در محیط کاری را توضیح دهند».

او هشدار داد: این مسئله واقعا میتواند نگران کننده باشد.