به گزارش ايكوپرس ، مهندس عبداله بابايي با بيان اين مطلب گفت : شركت ايران خودرو به منظور تثبيت بازار و اطمينان به مردم ، شرايطي فراهم كرده است ، تا مشتريان بتوانند هر محصولي را كه مي خواهند ، به صورت پيش فروش قطعي از طريق نمايندگي هاي مجاز شركت در سرتا سر كشوراقدام كنند.

وی در باره روش پرداخت خرید قطعی خودرو ها اظهارداشت: متقاضیان با انتخاب نوع و قیمت خودرو، دغه دغه ای از نظر نامشخص بودن قیمت خودرو تا زمان تحویل نخواهدداشت.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکیدکرد: خودرو ها با قیمت مشخص و مصوب درسایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو عرضه می شود.

بابایی به قیمت خودروها اشاره کرد و گفت: پژو ۴۰۵ اس ال ایکس با استاندارد یورو ۲ به مبلغ ۲۳۱ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال وپیش پرداخت ۲۰۸ میلیون ریال و تحویل ۷۵ روزه و سمند ال ایکس ای اف ۷ بنزینی قیمت قطعی ۲۷۹میلیون ۸۰۰هزار ریال و با پیش پرداخت ۱۹۰میلیون ریال و تحویل ۶۰روز خواهد بود

وی افزود: سمند ال ایکس بنزینی با قیمت قطعی ۲۶۷میلیون ریال و مبلغ پیش پرداخت ۲۱۰میلیون ریال با زمان تحویل ۶۰روزه است.

وی در خصوص پیش فروش قطعی پژو گفت: پژو۴۰۵ جی ال ایکس بنزینی با قیمت قطعی۲۵۱میلیون ۸۰۰هزارریال و ودیعه پرداخت آن ۱۸۰میلیون ریال با تحویل ۶۰روزه می باشد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: پژو۴۰۵ جی ال ایکس دوگانه سوز به قیمت ۲۶۶میلیون ۶۰۰هزار ریال و پیش پرداخت ۲۱۰میلیون ریال با تحویل ۹۰روزه عرضه می شود.

بابایی ادامه داد: پیش فروش قطعی پژو پارس ال ایکس با موتور تی یو ۵ با قیمت ۳۳۶میلیون ریال و پیش پرداخت ۲۸۵میلیون ریال و تحویل آن ۹۰روزه خواهد بود.

وی همچنین یادآور شد: پژو پارس دوگانه سوز با قیمت قطعی ۳۱۲میلیون ۸۰۰هزار ریال و پیش پرداخت ان ۲۸۰میلیون ریال و با تحویل ۹۰روزه عرضه می شود.

بابايي افزود:تمامي خودروهاي عرضه شده به استثناي خودرو پژو۴۰۵ اي ال ايكس داراي استاندارد يورو۴ هستند.