مهندس سعید مدنی در پاسخ به سوال خبرنگار سایپانیوز در خصوص تحریم های جدید بر علیه خودروسازان ایرانی که از ابتدای ماه جولای اعمال شده اظهار داشت: خودروسازان ایرانی سال هاست که به زندگی و فعالیت در تحریم خو گرفته اند و قطعاً این بار نیز از مانع بزرگ فعلی عبور خواهند کرد.

وی با اشاره به تلاش های خودروسازان برای جلوگیری از توقف خطوط تولید و بروز خلل در فعالیت کارگران و کارکنان خود تاکید کرد: عمده ترین هدف ما فراهم کردن شرایط تولید دائم بوده و تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار خواهیم بست.

وی افزود: امیدواریم نهادهای مالی داخلی و سازمان های مرتبط برای همراهی و حمایت از خودروسازان برنامه ریزی کرده و ما را در عبور از تحریم ها یاری کنند.

مهندس مدنی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: متاسفانه هم اکنون حمایت جدی از خودروسازان داخلی انجام نمی شود و ما تنها با اتکا به سرمایه و ظرفیت های خود تاکنون به فعالیت هایمان ادامه داده ایم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه عزم این گروه را برای مقابله با این تحریم ها جدی دانست و گفت: ادامه فعالیت صنعت خودرو و عبور از تحریم ها برای اقتصاد و صنایع کشور تبدیل به یک موضوع حیثیتی و کلان شده و امیدواریم مسئولین با درک این موضوع ما را در مسیر فعالیت خود تنها نگذارند.