معاون وزیر نیرو از ثابت ماندن قیمت برق خبر داد و گفت: قیمت برق پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ۴۳۰ ریال برای هر کیلو وات ساعت تعیین شده است و متوسط قیمت آن امسال تغییر نمی کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد بهزاد در همایش شبکه های توزیع برق کشور در بندرعباس افزود: بودجه صنعت برق امسال ۱۲ هزار میلیارد تومان است که با توجه به اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ۲ هزار میلیارد تومان بیشتر از پارسال است.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: این قیمت در بخش صنعت۴۰۰ ریال است و برای حمایت از کشاورزان قیمت برق در بخش کشاورزی از ۱۲۰ ریال به ۹۰ ریال کاهش یافته است.

او قیمت برق در مناطق عادی را ۴۸۰ ریال و در مناطق گرمسیری ۱۵۱ریال اعلام کرد.
به گفته بهزاد پیگیری مصوبات سفرهای استانی هئیت دولت در حوزه صنعت برق و شفاف سازی تعهدات صنعت برق به بانکها، پیمانکاران و سازندگان از برنامه های مهم وزارت نیرو در سال جدید است.
حائری مدیرعامل توانیر کشور نیز با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد مردم کشور در شهرها و روستاها دارای برق هستند، شمار مشترکان برق کشور را ۲۶ میلیون مشترک اعلام کرد.

در همایش ۲ روزه شبکه های توزیع نیروی برق کشور در بندرعباس نمایشگاهی از جدیدترین دستاوردهای صنعت برق با حضور ۵۰ شرکت تولید کننده داخلی در ۵۰ غرفه برپا شده است.