بازدید مدیر روابط عمومی بانک پارسیان از موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع)

مدير روابط عمومي پيش از اين ديدار با حضور در محل ساخت اسکان دائمي اين عزيزان که با حمايت گروه مالي پارسيان در دست ساخت مي باشد، از نزديک در جريان مراحل پيشرفت کار و تکميل مرکز جديد اين موسسه قرار گرفت.

آقای اصلانی، مدیر موسسه بهشت امام رضا(ع) نیز در این بازدید، با ارایه گزارش کوتاهی به مراحل ساخت و همچنین مشکلات وکمبود منابع مالی پروژه اشاره کرد و با تأکید بر همکاری بسیار ارزنده بانک پارسیان، از توجه، مساعدت و پیگیری های مدیران ارشد بانک برای عملی شدن این اقدام در آغاز پروژه در غرب تهران و نیز حمایت های بعدی در پیشرفت مراحل کار، قدردانی و اظهار امیدواری کرد که تا چند ماه آینده این مکان برای اسکان دائمی کودکان و نوجوانان آماده شود.

یادآور می شود که با تکمیل و بهره برداری از این مرکز مجهزکه پیش بینی همه گونه امکانات متناسب با شرایط کودکان استثنایی درآن شده است دیگر نیازی به اسکان موقت کودکان استثنایی و بی سرپرست تحت پوشش موسسه بهشت امام رضا(ع) در اماکن استیجاری نخواهد بود و این عزیزان با روحیه ای شاد و امیدوار در مرکز متعلق به خود بسر خواهند برد.

ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۰، همزمان با فرخنده زادروزکریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع)، مدیرعامل و اعضای هیات عامل بانک پارسیان از این موسسه خیریه بازدید کردند و ضمن حضور در ضیافت افطار کودکان این موسسه از آنان دلجویی بعمل آوردند و در همان سال مشکل رهن محل اسکان این عزیزان مطرح و طرح مساعدت به ایشان و نیز اندیشه ساخت مکان ملکی مطرح شد.

موسسه خيريه بهشت امام رضا(ع)، يک موسسه خصوصي است که ده سال است با مجوز سازمان بهزيستي در مناطق ۵ ، ۱۷ و ۱۸ تهران در زمينه نگهداري بيش از يکصد کودک و نوجوان استثنايي و بي سرپرست فعاليت دارد . اين موسسه به صورت هيات امنايي و تحت نظارت بهزيستي و از طريق کمک هاي مردمي اداره مي شود و به صورت داوطلبانه خدمات شاياني براي رفع و التيام اين بخش از آسيب هاي اجتماعي انجام داده است و براي اسکان دائم آنان تلاش هاي موثري به خرج داده است.