به گزارش افکارنیوز، در متن حکم وزیر کار آمده است: ‌ به موجب این حکم جنابعالی را که برخوردار از تخصص، تعهد و تجارب شایسته هستید به عنوان قائم مقام وزیرمنصوب میکنم.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گستردگی و تنوع ماموریتها و جایگاه فرابخشی و حاکمیتی خود نیازمند نیروهایی با توانمندیهای بالا به منظور ایجاد فضای سالم، همراه با هم افزایی و بالابردن کارایی و بهره وری است؛ امیدوارم جنابعالی با تقویت تعامل و هماهنگی در سطوح مختلف مدیریتی و کلیه سازمانها و موسسات وابسته، ‌ نقش موثری را ایفا کنید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در سایه عنایات حضرت ولی عصر(ارواحناله الفدا) و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید از خداوند متعال خواستارم.

سید ابوالحسن فیروزآبادی دارای لیسانس و فوق لیسانس مهندسی برق(گرایش مخابرات) از دانشگاه علم و صنعت است که هم اکنون در حال دفاع از رساله دکترای مدیریت استراتژیک خود در دانشگاه عالی دفاع ملی است.

وی در طول دوران خدمت خود مشاغل و سمتهای متعددی را در حوزه‌های علمی و اجرایی تجربه کرده و مدیرعاملی هلدینگ مدیریت صنایع نوین تامین(یکی از ۹ هلدینگ شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)، ریاست هیات مدیره شرکت تامین تلکام مجری پروژه اپراتور موبایل نسل سوم(رایتل) و عضویت در هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران(نمایندگی سهام سازمان تامین اجتماعی) را بر عهده داشته است.

او همچنین تالیف مقالات متعدد تخصصی در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات و راهنمایی و مشاوره تعدادی پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را در کارنامه خود دارد.

به گزارش ایسنا، پیش از این مجید دوستعلی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.